SSC Allmänt snack Allmänt småprat Var servar man sin Subba med bäst resultat och service?

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Strat
    Deltagare

Fürstenhoff 🙂

Manor
      Deltagare

Fürstenhoff, ingen tvekan. Jag åker från Åkersberga till Huddinge bara för att jag litar mest på dem…och då åker väl jag förbi minst ett par Subaruverkstäder på vägen :).

mvh Mats N

Imp2
        Deltagare

Inte ens furstenhof är felfria. De ville byta mina bakre broms klossar pga att dom var ”slitna” trotts att de gått 50 mil så jag sa blankt nej. Dom var förövrigt i superbt skick.

Dock är Furstenhof dom jag vart mäst nöjd med av de värkstäder jag besökt.

thorlake
          Deltagare

Goder kväll!

Som gammal Volvoägare så är man van med att bli blåst varenda gång bilen skall in på service och verkstad och man har utvecklat en synisk bild och inbyggd misstänksamhet mot allt vad bilmekaniker heter.

Så, vart skall man serva sin pärla i Stockholmsområdet utan att bli lurad?
            Furstenhoff eller Kindvalls eller vart?
            Inte för att det e brått, den har bara tassat 700 mil ännu så länge men rätt var det är så står man där. 🙂

Så har ni bra erfarenheter eller är det likadant för alla bilmärken?

Tackar!

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.