Visar 10 inlägg - 16 till 25 (av 25 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #76598
    Janne248
    Deltagare

      Hehe! Onödigt att skapa en tråd till när det fanns en, man måste föregå med gott exempel när man är moderator!

      //Janne – om man skall ta å ringa Fredrik på Fastmec och hör om man får skaka tass med Herr Sollberg, kan väl göra det själv också….

      #76608
      Niklas
      Deltagare

        Ne fi faan dihn jefla dalmaahs! Int’ ska du själv skaka tass med Petter int’. Ja ska o me fram po Fastmec och hälsa på hooonom. 😀

        Men du och jag räcker gott för mig. Jag tar med en http://www.impreza.nu-dekal till Petter! 😉

        #76609
        Niklas
        Deltagare

          AK: Jag tror inte du kan vara med, du ligger med all säkerhet och sover när vi diskuterar VM-rally, WRC-bilar och dekaltrimning. 😀

          #76606
          Addson
          Deltagare

            ska du kyssa han på tårna oxå ? jag vill oxå träffa petter :9

            AK-Impreza, om du träffar Petter så kanse du kan tipsa honom om grönt lurv i baksätet 😛 :D.mvh Mats N

            😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀

            #76605
            AK_Impreza
            Deltagare

              SANT 😀 😀 😀 men petter vill säkert höra om det mystiska gröna fluffet 🙂

              #76603
              matte-sthlm
              Deltagare

                …är det alltid taskigt väder när man har semester och strålande när man väl börjar jobba igen?

                #76600
                Manor
                Deltagare

                  ska du kyssa han på tårna oxå ? jag vill oxå träffa petter :9

                  AK-Impreza, om du träffar Petter så kanse du kan tipsa honom om grönt lurv i baksätet 😛 :D.

                  mvh Mats N

                  #76604
                  AK_Impreza
                  Deltagare

                    ska du kyssa han på tårna oxå ? jag vill oxå träffa petter :9

                    #76601
                    Maddis
                    Deltagare

                      …blir man uttittad om man som tjej kör en Impreza??

                      #76602
                      Maddis
                      Deltagare

                        ….finns det så j***la mycket poliser som skrämmer slag på en ????

                      Visar 10 inlägg - 16 till 25 (av 25 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.