- Detta ämne har 18 svar, 1,599 deltagare, och uppdaterades senast för 21 år, 10 månader sedan av Wanderer.
-
FörfattareInlägg
-
17 mars, 2003 kl. 23:16 #14981PlogenDeltagare
Måste alla köpa lika saker som jag har? Vart har du köpt speglarna, hur får man tag i vingen? Vem säljer fälgarna? Sen är alla så hjälpsamma och berättar 🙁
Ta nu inte detta för allvarligt… Inget illa menat, lite kanske… Kan inte nån gå sin egen väg och inte köpa exakt lika saker, då kan ni ju köpa kärran istället.
Blä!
/Plogen
PLOGEN – Allt annat är plagiat!
18 mars, 2003 kl. 00:51 #155002ImpDeltagaregör som jag gå tebax till orginal vingen den är fan ovanligare en 22b å prodrive osv osv nu:) nästan iallafall he he.
annars har jag lite projekt som jag pysslar med som garanterat lär få bilen å bli lite orginell iallafall.. men se det avslöjar jag inte förutom för ett fåtal utvalda personer.18 mars, 2003 kl. 04:09 #155005ailkertDeltagarejag byter gärna min original mot en större =)
18 mars, 2003 kl. 08:55 #155007NiklasDeltagarePlogen: Du tror inte det kan ha något med utseendet på grejorna du har att göra? Om man väljer det tuffaste av allt måste du förstå att det du har är det alla andra strävar efter att också ha. Bygg egna grejor om du vill vara ensam om att ha dem. Tycker du är lite barnslig nu.
http://subaru.frontnet.org/images/dump/subaru.gif Regionsansvarig: Göteborg
18 mars, 2003 kl. 10:19 #155003PlogenDeltagare>Plogen: Du tror inte det kan ha något med utseendet på grejorna du har
>att göra? Om man väljer det tuffaste av allt måste du förstå att det
>du har är det alla andra strävar efter att också ha. Bygg egna grejor
>om du vill vara ensam om att ha dem. Tycker du är lite barnslig nu.Barnslig är bara förnamnet, men man kan väl inte göra annat än att köpa grejerna från andra sidan jordklotet…
Jag bryr mig egentligen inte, för nu ska jag åka Porsche 😀
/Plogen
PLOGEN – Allt annat är plagiat!
18 mars, 2003 kl. 10:26 #155008NiklasDeltagareSe där, nu lovar jag att ingen här kommer att köpa samma grejor som dig… 😉
…eller så tar det några veckor sen börjar trådar som “hur flyttar jag bak motorn som Plogens bil?” dyka upp! 😀
Hade jag varit dig hade jag varit stolt att folk vill “härma” dig. Vill du ha en unik bil hade jag satsat på att lacka om. Då spelar det ingen roll om någon har samma läpp, vinge, ljus, fälgar för du är ändå den enda i Sverige som har rosa Impreza…till exempel… 😉
18 mars, 2003 kl. 11:25 #155001dlehtihetDeltagare>Jag bryr mig egentligen inte, för nu ska jag åka Porsche 😀
Vilken färg på Porchen? Vilken årsmodell? Var köper du den? Vad för slags extrautrustning har den? Var är extrautrustningen köpt? Vilka fälgar har den? vilka…….
LOL 😉
M v h
Danne
http://www.gamers-forums.com/smilies/contrib/edoom/Wizard.gif
18 mars, 2003 kl. 11:42 #155009NiklasDeltagareSkall köpa en personligskylt där det står “Plogen” 😀
18 mars, 2003 kl. 14:08 #154997Janne248DeltagareMåste skriva lite här jag med.
Känner mig lite “skyldig” men jag förstår båda “läger” här.
Jag var ju först att härmad Johan med front spoilern (Nu är det väl en till i Sverige iaf)och hade ju gärna sett att han och jag var dom enda. men Alien har ju rätt också, Johan skall vara lite stolt. Köper man det värsta av allt så är det ju inte konstigt att folk vill ha det. Å då blir det mer än en bil med dessa prylar. Jag får väl satsa nu på att ha enda bilen i Sverige med både GReedy front spoielr och S201 STi dubbel vinge. Får se hur länge jag blir ensam, säkert ganska länge då dom flesta tycker den vinge är för stor./Janne
SSI Galleri
Hemsida18 mars, 2003 kl. 14:22 #155010NiklasDeltagare> hade ju gärna sett att han och jag var dom enda.
Förstår inte alls det där. Vad spelar det för roll om det finns en, två eller tio med samma spoiler på bilen? Det är ju inte direkt att en exakt kopia av din bil bor på samma gata, jobbar på samma jobb eller kommer till samma träffar. Och om det nu skulle göra det, vad spelar det för roll? Om man vill att sin bil skall vara så unik och speciell bör man hålla sig långt från regionsträffar och banträffar för där finns det oftast någon som överglänser på något sätt. Så länge folk som INTE har en Impreza tycker att din bil är grym är väl allt perfekt? Det man vill uppnå är att folk skall vända sig om när man kör förbi dem, att de skall peka och diskutera, att de skall gå runt bilen och titta på parkeringar. Det är väl då man har uppnått det där lilla extra. Det är just det jag brinner för, det känns så grymt att sitta inne på BK och suga i sig en burgare samtidigt som ett gäng ungdomar går förbi, stannar upp, pekar, gestikulerar, jämför och pratar om bilen. Sen går man ut, startar, kör iväg och känner alla deras ögon följa varje meter som bilen rullar. Det är väl det man vill uppnå med stylingen, inte att man skall vara ensam om en grej i klubben. Det är vi mot dem, inte vi mot oss själva…
18 mars, 2003 kl. 14:35 #154996SecretAgentManDeltagareDet är precis därför man pillar under skalet – det är inte många andra intresserade av. 😀
Plasten är rätt begränsad, så det är ett tråkigt faktum att det blir plagiat lite här och var – tråkigt men sant.
/J
Banträffsansvarig SSI
Stolt ägare till Silverpilen18 mars, 2003 kl. 14:39 #155011NiklasDeltagareDet är sant, en snygg bil kan aldrig bli lika cool som en snabb och snygg bil. Men på parkeringen är vi tvillingar! 😀
18 mars, 2003 kl. 16:02 #155000christopherDeltagare>Måste skriva lite här jag med.
>Känner mig lite “skyldig” men jag förstår båda “läger” här.
>Jag var ju först att härmad Johan med front spoilern (Nu är det väl en
>till i Sverige iaf)och hade ju gärna sett att han och jag var dom
>enda. men Alien har ju rätt också, Johan skall vara lite stolt. Köper
>man det värsta av allt så är det ju inte konstigt att folk vill ha
>det. Å då blir det mer än en bil med dessa prylar. Jag får väl satsa
>nu på att ha enda bilen i Sverige med både GReedy front spoielr och
>S201 STi dubbel vinge. Får se hur länge jag blir ensam, säkert ganska
>länge då dom flesta tycker den vinge är för stor.
>
>/Janne
>
>SSI
>Galleri
>________________
>HemsidafraSSe
Såg en i dag med den vingen i stockholm…….dussinvinge 😉
Plogen, ta åt dig 🙂 Om nu fler vill härma ditt “stuk”. Kan dock förstå en del av kritiken om man som du vill ha en liten udda bil så kryllar det av “repikor” ett halvår senare.Detta trots att allt inhandlas dyrt på andra sidan jorden.
/
fraSSe
/
fraSSe18 mars, 2003 kl. 20:21 #154998Janne248Deltagare>Såg en i dag med den vingen i stockholm…….dussinvinge 😉
Nja, vad jag hört så finns det bara en, den du såg. Såld genom fd XPC.SE (RIP)
/Janne
SSI Galleri
Hemsida18 mars, 2003 kl. 20:28 #155012NiklasDeltagare>Såld genom fd XPC.SE (RIP)
Någon som vunnit storvinsten på Bingolotto eller? 😀 😀
Janne: Du lär ha ganska bra stöldskydd på din vinge…ingen kan sno den! 🙂
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.