SSC Allmänt snack Allmänt småprat Varför jag inte köper av Subaru…

Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)
  • Författare
    yngwie
    Deltagare

det är väl tur att subaru inte går sönder så ofta då…eller?

Det beror väll helt på hur man tar han om bilen, och hur man kör 😉

larsallan
      Deltagare

Tycker det går sönder som f*n i alla fall men det kanske bara är jag som har haft otur.

GrizzlyBear
        Deltagare

Det har varit prat om att klubben ska få rabatt på diverse Subarudelar, men vi har aldrig kommit till skott tyvärr.

Fick höra att klubben har 15% på Subaru-verkstaden i Linköping. Det blir ju iaf några kronor, om än långt ifrån priserna utomlands.

Tycker det går sönder som f*n i alla fall men det kanske bara är jag som har haft otur.

Jag börjar bli beredd att hålla med dig… Jag får det ena felet efter det andra på min nu 🙁
          Senast är att katalysatorn eller katalysatorerna sagt upp sig efter mitt problem med lambdasonderna…
          Till råga på detta är hjullagren slut bak, åtminstone på högra sidan…:(

Ni har inte lust att dela med er av lite tips på vart man kan handla original-delar utomlands? Alla ställen jag hittar säljer enbart trimdelar eller andra typer av uppgraderingar. Jag är bara ute efter original eller motsvarande original.

Andersson
          Deltagare

Hjullager kan du nog hitta hos någon i din stad.
            Leta efter någon butik som säljer lager, packningar, o-ringar eller hydraulslang de brukar ha SKF lager, bara ta med det gamla om du kan så de får numret som står instansat i lagerbanan.

MVH C Andersson / Mr Konjak
            ”Det var bättre förr…
            när kvinnor var kvinnor
            män var män och fikus
            var en krukväxt”

Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.