› SSC › Allmänt snack › Var det du? › Värmdö, Silver med mörk vinge, 05-07?
- Detta ämne har 9 svar, 1,180 deltagare, och uppdaterades senast för 14 år, 3 månader sedan av
Garagekungen.
-
FörfattareInlägg
-
28 oktober, 2010 kl. 21:04 #24444
Garagekungen
DeltagareMötte dig just som du svängde ut på motortrafikleden från Mölnvik mot Sthlm vid 1530 – 1600 tiden.
Hann inte se så mycket detaljer då jag körde båtsläp och hade uppmärksamheten på övrig trafik…Kul att fler kör bilen även om smutsfaktorn är hög 🙂
4 november, 2010 kl. 03:30 #212817Rillle
DeltagareKan de möjligt varit jag ? ” Silver / svart vinge ..”
va på väg till sthlm runt den tiden.. passar in rätt bra ;D …4 november, 2010 kl. 15:15 #212813Garagekungen
DeltagareKom förbi å hälsa på om du är ute på ön fler gånger…
…eller är du här ifrån trots ”Norrköping” i din signatur?4 november, 2010 kl. 15:24 #212818Rillle
DeltagareJaa får göra det nästa gång 😉
Nix bor i norrköping! Lämna min flickvän hon sin syster där ute 😛22 november, 2010 kl. 17:11 #212810Fredde08
DeltagareJag såg dig i lördags Garagekungen, såg dig i rondellen vid mcd typ, du åkte bort mot mekonomen, vet inte om du såg min blåa wrx?
22 november, 2010 kl. 19:50 #212814Garagekungen
DeltagareJag såg dig i lördags Garagekungen, såg dig i rondellen vid mcd typ, du åkte bort mot mekonomen, vet inte om du såg min blåa wrx?
Tyvärr – missade dig… (nu var ju vädret inte optimalt med regn samtidigt som man skall hinna prata med frun om ditt-å-datt)
…vart höll du hus ? :confused:Frun skulle in och köpa lite fritidskläder till våra ”barn”. Så jag satt och väntade i bilen utanför (nästan vid ”Wordclass”).
Kom gärna och säg hej om du ser mig igen… 🙂25 november, 2010 kl. 21:29 #212811Fredde08
DeltagareTyvärr – missade dig… (nu var ju vädret inte optimalt med regn samtidigt som man skall hinna prata med frun om ditt-å-datt)
…vart höll du hus ? :confused:Frun skulle in och köpa lite fritidskläder till våra ”barn”. Så jag satt och väntade i bilen utanför (nästan vid ”Wordclass”).
Kom gärna och säg hej om du ser mig igen… 🙂Jag var på väg in i rondellen, jag kom bortifrån brisak och du brände förbi i rondellen 🙂
26 november, 2010 kl. 06:11 #212815Garagekungen
DeltagareJag var på väg in i rondellen, jag kom bortifrån brisak och du brände förbi i rondellen 🙂
…skulle tagit några äre-varv på bredställ (och blockerat rondellen) om jag sett dig…
:p 😀 :p…fast om jag gjort det med frun bredvid kan jag gissa att det inte skulle bli nå 6 på bra länge…
😎 😮 🙁…men det skulle de kunna vara värt !!!
😉 😀26 november, 2010 kl. 16:15 #212812Erok
Deltagare…skulle tagit några äre-varv på bredställ (och blockerat rondellen) om jag sett dig…
:p 😀 :p…fast om jag gjort det med frun bredvid kan jag gissa att det inte skulle bli nå 6 på bra länge…
😎 😮 🙁…men det skulle de kunna vara värt !!!
😉 😀En sexstrejk håller alldrig i längden men folks leenden när man gör något i stil med en rondellsladd sitter kvar bra mkt längre =)
3 december, 2010 kl. 14:44 #212816Garagekungen
DeltagareVar det du Rillle som körde lite snabbt in mot stan imorse vid 9-tiden, på 222:an…?
En silver Subaru skall det iaf ha varit…
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.