SSC Allmänt snack Allmänt småprat Varmt garage att mecka i för en dag?

• Detta ämne har 27 svar, 1,754 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år sedan av MariaimprezaGT.
Visar 13 inlägg - 16 till 28 (av 28 totalt)
  • Författare
    OzO
    Deltagare

OT: varför köpa en bil med scoop och sen ta bort det? :+ Jag skulle lätt ha kvar det pga :7-faktorn…

…att ha i åtanke: vissa företag saltar ibland sina offerter pga dom inte vill ha jobbet eller tycker det är ett skitjobb

/G ::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::

Lefty
      Deltagare

Ska de lackas om så ska du lacka om HELA taket och inte bara där scoopet suttit. Ta det när du är i norrland så åker vi och snackar med finnen så lackar han fina grejorna va och bra priset, du har häftig bil och luktar som en hästballe 😀

Nä seriöst 🙂 Omlack på taket är ju bland de bättre ställena att lacka om på iaf.

moken
        Deltagare

Gör oxo en jätte offtopic, men Sorunda? Inte många km från mej ju 🙂
          Släktingar där eller bor du där?

syke
          Blockerad

moken: Har du också garage?

/Mvh Stefan – funderar på att flytta till sorunda 😉

griml0ck
            Deltagare

Jag har varm garage fast jag har e lite upptagen i helgen. Om du inte har nån brådska kan du höra av dig via pm kan man ta de nån annan gång.

lefty: pra grejer! ja komma köpa sig.

moken
              Deltagare

moken: Har du också garage?/Mvh Stefan – funderar på att flytta till sorunda 😉

Jag har garage på 56kvm hemma på tomten, men ännu inte färdigisolerat, ingen värme, ingen fast el och fyllt med allehanda andra saker som det blir när man bygger hus.
                Hyr även plats i en förening, dock står projektet där och det blir inte så mkt plats över då 🙂

Vad är det som ska mekas egentligen och när?
                Om du kan åka förbi ett bygge och sno runt 50kvm 120mm isolering så är det bara dyka förbi så åker jag till tjejens brorsa och hämtar tillbaks mina byggfläktar och rensar lite så kör vi sen 🙂

syke
                Blockerad

Hehe, sno isolering är nog inte min grej. Ska bl.a. montera lite stänkskydd, byta soppapump, koppla in knocklink och fixa lite med kablar och diverse småprylar.

OzO
                  Deltagare

moken: japp, nyinflyttad i Sorunda sen augusti. Letade hus med stort garage och inte alltför många grannar – hamnade mitt i skogen! 😀 Om region Sthlm får för sig att åka lite kringkrokvägar så kan man ju inkludera Fituna-vägen och dyka förbi på en kaffe! 🙂

Syke: om du inte hittar nåt närmre är du välkommen när som. Sätter på kaffe och slår igång värmeljusen!

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/ssi2ozo/sorunda_002.sized.jpg

/G ::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::

moken
                    Deltagare

Köpte tre rullar isolering idag så det behövs nog bara 4 till nu 🙂

Hm, undrar om jag sett OZO med sin combi runt här då? Har för mej att jag såg en combi i ösmorondellen för inte allt för länge sedan, fast det kan ju varit nån annan iofs…

Ser du mig komma får du blinka eller så 🙂 Röd EVO med ljusbox.

SecretAgentMan
                      Deltagare

Har för mej att jag såg en combi i ösmorondellen för inte allt för länge sedan, fast det kan ju varit nån annan iofs…

Var det igår så var det jag. 😀 OzO har bunkrat med värmeljus, men jag tror han behöver ett par rediga gamla hederliga vattenradiatorer, om någon springer på ett par sådana så hör av er till OzO! 🙂

/J

MariaimprezaGT
                        Deltagare

Du kan ju alltid åka till autoexperten i borås:) vi har garageplats med värme, ljus, och 2-3 meter till butik å lager:) PERFA! men det kostar en fika 😉

Maria

Audi is teh ####!!

syke
                          Blockerad

Du kan ju alltid åka till autoexperten i borås:) vi har garageplats med värme, ljus, och 2-3 meter till butik å lager:) PERFA! men det kostar en fika ;)MariaAudi is teh ####!!

Att fixa fika är inte det största problemet med att mecka i borås 🙂

MariaimprezaGT
                            Deltagare

Du kan ju alltid åka till autoexperten i borås:) vi har garageplats med värme, ljus, och 2-3 meter till butik å lager:) PERFA! men det kostar en fika ;)MariaAudi is teh ####!!

Att fixa fika är inte det största problemet med att mecka i borås 🙂

Å VAAAD menar du med det 😉 45 mil är väl inget :+

Maria

Audi is teh ####!!

Visar 13 inlägg - 16 till 28 (av 28 totalt)
                            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.