› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Värst i Värsterås – Perra Värsting!
- Detta ämne har 93 svar, 6,250 deltagare, och uppdaterades senast för 21 år, 10 månader sedan av
Wiklundh.
-
FörfattareInlägg
-
29 oktober, 2003 kl. 07:55 #84875
Micke81
DeltagareGrattis till en tokigt snygg bil 😉 Med handen på hjärtat, hur är det att köra högerstyrt? Vill ju veta inför framtiden då det finns finare bilar på andra marknader än den svenska. Än en gång GRATTIS!!
/Micke
29 oktober, 2003 kl. 08:25 #84868Whiteline
Deltagare😮 😮 😛 :7 :7
Vad säger man … Världsklass!!
Grattis!
/Johan
29 oktober, 2003 kl. 08:30 #84811Perra
DeltagareTACK ska ni ha!
För att besvara en del frågor etc.:
Till the red Scooby-Doo 😉 i Gävle: Jag har pratat med Lasse ett antal ggr. Bl.a. på JapMeet i år o förra året så jag vet mycket väl vem han är. Oerhört trevlig prick. Men han var inte först. Det var Anders i Hudiksvall med sin GTS-T.Högerstyrt är inget problem, man vänjer sig snabbt. Det som tar tid är att lära sig växla snabbt. Men det var ju inget man lärde sig förra veckan efter man hade tagit körkortet heller, eller hur?
Priset? Ja, mellan 400k och 500k…
Mvh Perra
29 oktober, 2003 kl. 10:29 #84871thehook
DeltagareRESPECT! Otroligt stiligt! Nu blir jag ännu mer sugen på att flytta tillbaka till Japan och köpa en jag också! 😉 Grattis till ett enastående inköp!
Jag hade en ganska rolig väg till jobbet när jag bodde i Japan, det var en riktig lång gata som jag körde som hade rejält med bilförsäljare längs sig. Det fanns en butik som sålde enbart Skyline GT-R i början på den och jag vill lova att jag suktade när man körde förbi… Sen kom bland annat Maserati, Porsche och Lambourghini butikerna efter varandra men dom var ju inte lika intressanta… :D}( Skall bli roligt att få se den live!
MVh / Krooken
29 oktober, 2003 kl. 10:39 #84886Niklas
DeltagareSkall vi säga 20kr/åktur på Kinnekulle, eller du är så snäll att det är gratis? :9 😉
Fast jag har ju åkt med Jerry där och denna riskokaren går väl inte så fort? 😉 :+
29 oktober, 2003 kl. 10:42 #84847jraberg
Deltagareväl spenderade pengar.. GRATTIS! Perra!
Verkar som Impreza ägare har samma smak. För Den ÄR RÅ…*lite avundssjuk faktiskt*
😀 😀
-JR29 oktober, 2003 kl. 12:03 #84798SecretAgentMan
DeltagareJag fegade duktigt på Kullen Äljen, så en resa med P-Worst-Thing i Skylift på slicks lär vara en helt annan sak. 😉
/J
29 oktober, 2003 kl. 12:07 #84887Niklas
DeltagareJerry: Fan, du måste lära dig suga åt dig av det goda då det bjuds! 😀
Självklart lär Skylinen på R-däck vara en helt annan känsla, dessutom i vänsterstolen helt utan kontroll. Jag vill prova på! Ville bara provocera Perra till att anta utmaningen… 😉
29 oktober, 2003 kl. 12:12 #84799SecretAgentMan
DeltagareNu inte med det sagt att det inte kommer att gå fortare i Silverpilen nästa gång det finns möjlighet till provtur – den var bara lite obehaglig på gatdäck med nybytt krängare bak senast på kullen.
Man är väl lite för rädd om livhanken och bilen. 😉 😀
Jag förutspår att skyliften kommer att gå som ett troll (som Finspångsmaffian skulle sagt) i alla fall. 😀
/J
29 oktober, 2003 kl. 12:28 #84877SubaruPhille
DeltagareKan inte annat än att beundra köpet.. 🙂
Och måste sedan kommentera att Gotland Ring finns till nästa sommar 🙂
jag slänger på mig GR Staff tröjan så ses vi där!/mvh Phille
29 oktober, 2003 kl. 12:36 #84800SecretAgentMan
DeltagareOfftopic som själve fasen – och jag ber om överseende.
Meeeeen – ett elakt rykte går runt allmänhetens åkning på GR? Att R-däck inte skulle vara tillåtet? Det låter alldeles för dumt för att vara sant – kan du verifiera detta Phille?
/J
29 oktober, 2003 kl. 14:20 #84830Strat
DeltagareGratulerar! Väntat men ändå överaskande 🙂 Kan inte bli annat än imponerad av ett sådant stycke bil! Provturerna verkar vara uppbokade långt in på 2005 ;( 😀
29 oktober, 2003 kl. 23:31 #84879hberno
Deltagare>Du får komma över till Sverige i vår o köra på bana, Harald!
Jeg kommer!!!
Impreza + Skyline + bane + sosialt lag = Svært vellykket helghberno:)
30 oktober, 2003 kl. 07:20 #84869Whiteline
DeltagarePerra, en nyfiken fråga… fanns aldrig 22B i dina tankar av drömbilen och import av en sådan? 😉
/Johan
30 oktober, 2003 kl. 07:25 #84844Janne248
DeltagareGrattis till en liten värsting!
>Som en del av er vet så har jag infört ”moddningsförbud” på
>Imprezan sedan ett drygt år tillbaks.Spara ihop 400-500kkr på 6 månader? 😮 😮 😮
En sådan ”moddningsbudget” skulle jag vilja ha också! -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.