SSC Allmänt snack Allmänt småprat Värst i Värsterås – Perra Värsting!

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 94 totalt)
  • Författare
    SVARTEN
    Deltagare

Värst…. Grattis som f-n;)

Vågar man fråga vad man får ge för en dylik hem till Sverige:o?

/Svarten

Niklas
      Deltagare

Perra: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARG!!!!!!!!!! :7 :7 :7 :7 :7 :7

Den enda bilen jag skulle kunna tänka mig ha istället för Imprezan är en blå R34a! GRATTIS! 😀

skytiskapilen
        Deltagare

Nåt fel är det garanterat. Kanske bilder på hur de såg ut innan krocken? 😉

/Andreas
          http://www.computerpannen.com/cwm/contrib/sarge/Tire_anim.gif
          – Original Gangster –

Krigge
          Deltagare

Ännu en som tycker det är JÄTTEKUL att lägga ut fejkannonser.
            Har funderat lite och det måste vara så att dom får betalt för alla inkommande samtal som typ comviq. Eller så vill dom ge nån en jävla massa jobb med att svara i telefon.
            Ang. priserna så får man lägga på ca 300k för att komma i närheten av dessa bilar.

Perra
            Deltagare

Den första bilen har en MYCKET ovanlig kofångare fram. Jag har fler bilder på just den bilen än dem som finns i annonsen. Då fanns bilen i Japan och det är ju inte omöjligt att den sålts til Europa men priset är för lågt för att det inte ska vara fejk. Troligtvis har personen som har satt in annonsen sett samma bilder som jag gjorde.

Den andra har Nismo´s stripning (dekaler) längs sidorna. Detta innebär att antingen ägaren känner någon på Nismo så han har fått köpa dessa (vilket inte går för ”vanliga dödliga”) eller oxå är bilderna tagna i Japan och då är det oxå en fejkannons.

Hursomhelst så tror jag ungefär lika mycket på dessa priser/annonser som jag gör på Jultomten. 😀 Men att lägga till 300k på priserna var lite i överkant. Lägg till ca 250k så är vi närmare sanningen. Och om det inte är en V-spec så räcker det att lägga till ca 200k-220k för ett fint ex.

Sen tycker jag att folk i allmänhet är alldeles för negativa till att köra högerstyrt. Det är INGET problem alls. Man har vant sig efter en kvart ungefär. Att växla snabbt tar ju tid att lära sig men det var ju inget som man kunde första dagen man fick styrlappen heller, eller hur?

Som Engelsmännen säger: ”There´s no right or left, only right or wrong!” 😀 😉

/P

realjava
              Deltagare

då pratar vi praktexemplar som gått lite mil

150 – 200k räcker mer än väl 😉

Perra
                Deltagare

>då pratar vi praktexemplar som gått lite mil
                  >
                  >150 – 200k räcker mer än väl 😉

Nja, inte skulle jag köpa en R34:a som kostade under 350k i dagens läge. Då är det dels ingen V-spec och dels är den med största sannolikhet krockad = dvs inget man vill ha. Nej, en bit över 400k får du allt ge om du vill ha en fräsch bil.

Mvh Perra

realjava
                  Deltagare

Jag svarade på krigges påstående på 300k extra
                    håller med om att ditt svar är rimligare perra 😉

såg denna annons visste inte att dom gjort -03´or
                    http://atsearch.autotrader.co.uk/WWW/cars_search.asp?modelexact=1&make=NISSAN&model=SKYLINE&min_pr=30000&max_pr=&postcode=bn86ss&miles=1500&max_records=50&source=0&sort=3&search=SEARCH
                    (längst ner)

några planer på att ställa ut din V-spec i år?

Blocken
                    Deltagare

>
                      >några planer på att ställa ut din V-spec i år?
                      >

Känner jag Perra rätt så ska bilen användas till det den är byggd för – KÖRAS! 🙂 Ställa ut kan fjortisar med lysrör göra 😀

/AB

OzO
                      Deltagare

Jag har ställt ut Blåpilen ett par ggr… 🙂

_______________________________________________________________________________
                        ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssi#2 :::::

Blocken
                        Deltagare

>Jag har ställt ut Blåpilen ett par ggr… 🙂
                          >
                          >____________________________________________________________________

Ja, men du har ju polerad fälgkant 😉

Förresten – är vi OT nu? :+

/BlacC

SecretAgentMan
                          Deltagare

oi!

Jag har ställt ut Silverpilen – inga kromade skärmkanter, ingen krossad plyschtärning, och heller inga nakna fruntimmer – inte fan var någon intresserad av den heller. 😀 😀 😀

/J

Perra
                            Deltagare

ROFLMFAO @ Doktorn o Ozo!

Det finns en tråd på Z-klubbens forum där det var en kille som ville att jag skulle ställa ut på Elmia i påsk. Men det roliga är att det är ingen som har frågat om jag ens är intresserad eller vill ställa upp/ut. 🙂 Nåja, de har fått ihop ett gäng schyssta bilar så det blir nog bra. Då kan jag vara ute o köra hela påsken istället för att stå inne i en ”varm o skön inomhushall”! 😀 😀

Klart att bilen ska användas, Block har naturligtvis helt rätt! 🙂

R34:an slutade tillverkas i augusti -02 men den här bilen hade Middlehurst i ett garage i Tyskland. De använde den som reservdelsbil till sin tävlingsbil. Den säljs som en 03:a pga att den reggades då. Bilen är dock tillverkad hösten -99.

Mvh Perra-som-aldrig-ställt-ut-hittills-men-som-kanske-kan-bli-övertalad-om-framtida-eventuella-sponsorer-vill/kräver-det. :+ 😀

Allan
                              Deltagare
                                Niklas
                                Deltagare

😀 så att ;( kommer! 😉

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 94 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.