Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
  • Författare
    Tobben
    Deltagare

Ja som topic letar efter skruv som ska hålla sidokjolarna till min gt 00:a för gick inte att få fram dom på subaru. Det är alltså dom skruven som man skruvar i dom stora plastclipsena c:a 24mm lång från bultskalle till skruvänden, 10mm skruvskalle.
      Har varit på tools och diverse ställen här istan men hittar inget

" />

Mvh Tobbe

Turbovin
      Deltagare

Biltemas karosseriskruv kan inte funka då?

http://www.biltema.se/sv/Bygg/Fastelement/Sortimentlada/Skruv/Karosseriskruvsats-160-delar-87071/

Kanske är i kortaste laget?

adam.b.w
        Deltagare

kolla annars på andra subaru ställen eller åk till en bygg/järnaffärd—0.o—b

Tobben
          Deltagare

ska kika på biltema. tack! 🙂

adam.b.w. Jaha det kan funka på andra ställen för vad han fick fram så var det “not availeble” och vart på tools och diverse järnaffärer här istan men får väl kika mera helt enkelt 🙂

adam.b.w
            Deltagare

ska kika på biltema. tack! 🙂

adam.b.w. Jaha det kan funka på andra ställen för vad han fick fram så var det “not availeble” och vart på tools och diverse järnaffärer här istan men får väl kika mera helt enkelt 🙂

när jag skulle köpa renoveringskitt till mina bromsar fram. så sa dom att dom inte säljer dom längre. då försökte dom lura på mig ett par helt nya ok istället.

sen åkte jag till nästa stället och dom började bara att skratta. och fixade fram ett par 2dagar senare. kan vara värt att kolla på andra ställen.
              dock tror jag att du får betala 80%mer hos subaru än om du hittar den på tex biltema:rolleyes:

Tobben
              Deltagare

Ja att få tag på delar och priser till subarun verkar ju vara ett stort skämt..

sladden
                Deltagare

siferts skruv i sthlm har det mesta..
                  vet inte vart du bor någonstans.
                  http://www.sifvert-skruv.se/

Tobben
                  Deltagare

Säffle i värmland så blir lite svårt men tack iallaf 🙂

FiddeFuling
                    Keymaster

Jag bytte ut hela hållaren. drog ut plast delen som skruven sitter i, och satte dit vanliga metallexpander som man har till gipsvägg, blev kanon bra =D Finns på ClaesOlsson och biltema

Tobben
                      Deltagare

jo jag vet du nämnde det men har redan beställt lite clips så får bli skruv ändå.

Fladric
                        Deltagare

När jag skulle ha tag i dem skruvarna hittade jag några som passade dugligt på Laitis i deras lösviktshylla!
                          Det var ju dock i Umeå så jag vet inte det finns något i närheten av dig eller om de har samma sortiment 🙂

Tobben
                          Deltagare

Ville bara nämna att man hittade skruv hos biltema och hos cityverkstan (Meca) i karlstad 🙂

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
                          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.