Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 22 totalt)
  • Författare
    sti_erik
    Deltagare

http://www.garaget.org/archive/14777/20126/20126-259387.jpg

Vet ni vart man kan beställa eller om ni vet vart man kan köpa en lik denna så är jag tacksam för svar..

Niklas
      Deltagare

Klistra in i en browswer: garaget.org/archive/14777/20126/20126-259387.jpg

Mitt tips är antingen Danmobility eller Biltema! 😀

backfeed
        Deltagare

Du fååå int’ sätta en sån där hiskelig osthyvel på en Impreza int’, hörru! 😀

-= Impreza GT -99 =-

SecretAgentMan
          Deltagare

…å fy fasen… 😮

sti_erik
            Deltagare

Jag ska ha en grotesk kolfiber vinge, förövrigt så har jag aldrig varit en märkes anitisyast, jag gillar ” ban race stuket ” på bilarna.. nog om det, smaken e som baken DELAD,

Har nu hittat min kolfibervinge till eran fasa:

http://www.aprperformance.com/images/gallery/SSGT_IMG_5929.jpg

http://www.aprperformance.com/images/gallery/SSGT_IMG_5916.jpg

http://www.aprperformance.com/gallery_enlarged.php?image=gallery/SSGT_IMG_5979

http://www.aprperformance.com/gallery_enlarged.php?image=gallery/SSGT_IMG_5884

http://www.aprperformance.com/images/gallery/SSGT_IMG_5872.jpg

Säg vad ni vill men så där ska en newage impreza se ut enligt mig: kanske inte valet av dekaler då ,eller så kallas det spons? 😀

sen hade jag inte tänkt hänga dit vingen förns man närmar sig 500 hk gränsen.. har hört att det är töntigt innan 500hk?..:)

puss och kram alla kritiker!

sti_erik
              Deltagare

biltema elr danmobility intressant… biltema låter iof intressant ere inte dom som säljer snap-on verktygen? ne.. men har vart på biltema men när jag räknade ihop priset för fästerna till vingen för att få den så högt som jag vill blev det dyrare än att köpa en färdig i riktigt kolfiber :S

Niklas
                Deltagare

erik: Den du länkade till nu såg betydligt bättre ut än den förra. Vingbladet på EVOn är ju i höjd med taket för böveln, den här var mer sansad, typ STI6 höjd på saken.

De e bara o köp!

sti_erik
                  Deltagare

erik: Den du länkade till nu såg betydligt bättre ut än den förra. Vingbladet på EVOn är ju i höjd med taket för böveln, den här var mer sansad, typ STI6 höjd på saken.De e bara o köp!

Äntligen någon som håller med lite i alla fall :D:D ne men jag ville bara shocka lite med evo vingen 🙂 men den jag länkade upp bilder på tycker jag e lagom överkill..

ps.. Jag blir inte banad från träffarna om jag byter till en “lite förstor” vinge va? Ds..

Addson
                    Deltagare

Ehhh.. köp volvo 😀 😀 😀 asså vingen ser efterbliven ut!!! men smaken e som baken!

syke
                      Blockerad

Vingen på den röda var 🙂

Vingen på evon var ;(

FeA
                        Deltagare

Kör man på racestuket så tycker jag det är helrätt med en kolfibervinge. Har man en orginalbil och slänger på en kolfiber- eller aluvinge så är det skrattretande fult.

Kör du på racestuket rakt igenom, med coilovers, krängare, slicks, breddare, riktigt arga banvinklar och låg som fan så är det helt riktigt med en sån kolfibervinge som du länkade till här senast:-)

FeA
                          Deltagare

Kör man på racestuket så tycker jag det är helrätt med en kolfibervinge. Har man en orginalbil och slänger på en kolfiber- eller aluvinge så är det skrattretande fult.

Kör du på racestuket rakt igenom, med coilovers, krängare, slicks, breddare, riktigt arga banvinklar och låg som fan så är det helt riktigt med en sån kolfibervinge som du länkade till här senast:-)

AK_Impreza
                            Deltagare

Vingen på imprezan skulle ja kört med 😀 porr :7

AK_Impreza
                              Deltagare

Vingen på imprezan skulle ja kört med 😀 porr :7

SecretAgentMan
                                Deltagare

Kör man på racestuket så tycker jag det är helrätt med en kolfibervinge. Har man en orginalbil och slänger på en kolfiber- eller aluvinge så är det skrattretande fult.Kör du på racestuket rakt igenom, med coilovers, krängare, slicks, breddare, riktigt arga banvinklar och låg som fan så är det helt riktigt med en sån kolfibervinge som du länkade till här senast:-)

Jag håller med dig, väldigt många blandar “stuk” hejvilt, och det ser bara *riktigt* jävligt ut.

Skall det vara asfaltsracer så skall det, hela vägen – och färgen är rätt viktig med, rallyblått fungerar illa i asfaltsskrud, i alla fall för mig.

Nu är racestuk INTE lika med groteska Veilsidepaket, den röda ovan visar rätt bra vad som fungerar, den ser rätt rå ut – less is more.

/J

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 22 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.