Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
  • Författare
    SecretAgentMan
    Deltagare

Kör man på racestuket så tycker jag det är helrätt med en kolfibervinge. Har man en orginalbil och slänger på en kolfiber- eller aluvinge så är det skrattretande fult.Kör du på racestuket rakt igenom, med coilovers, krängare, slicks, breddare, riktigt arga banvinklar och låg som fan så är det helt riktigt med en sån kolfibervinge som du länkade till här senast:-)

Jag håller med dig, väldigt många blandar “stuk” hejvilt, och det ser bara *riktigt* jävligt ut.

Skall det vara asfaltsracer så skall det, hela vägen – och färgen är rätt viktig med, rallyblått fungerar illa i asfaltsskrud, i alla fall för mig.

Nu är racestuk INTE lika med groteska Veilsidepaket, den röda ovan visar rätt bra vad som fungerar, den ser rätt rå ut – less is more.

/J

AK_Impreza
      Deltagare

den röde bilens kjolpaket är från chargespeed!

AK_Impreza
        Deltagare

Staffe
          Deltagare

Nej det är ifrån APR Performance.

Om du vill ha en sån vinge så hör med Kristian eller Hannes på streetpower.se dom är återförsäljare för Rotora och dom har en sån jätte vinge 😉
            —————————————
            Blekinge som INTE hör till Skåne!!!
            BugEye STI-02

Staffe
            Deltagare

Nej det är ifrån APR Performance.

Om du vill ha en sån vinge så hör med Kristian eller Hannes på streetpower.se dom är återförsäljare för Rotora och dom har en sån jätte vinge 😉
              —————————————
              Blekinge som INTE hör till Skåne!!!
              BugEye STI-02

sti_erik
              Deltagare

Kör man på racestuket så tycker jag det är helrätt med en kolfibervinge. Har man en orginalbil och slänger på en kolfiber- eller aluvinge så är det skrattretande fult.Kör du på racestuket rakt igenom, med coilovers, krängare, slicks, breddare, riktigt arga banvinklar och låg som fan så är det helt riktigt med en sån kolfibervinge som du länkade till här senast:-)

Jag håller med dig, väldigt många blandar “stuk” hejvilt, och det ser bara *riktigt* jävligt ut.Skall det vara asfaltsracer så skall det, hela vägen – och färgen är rätt viktig med, rallyblått fungerar illa i asfaltsskrud, i alla fall för mig.Nu är racestuk INTE lika med groteska Veilsidepaket, den röda ovan visar rätt bra vad som fungerar, den ser rätt rå ut – less is more./J

Det e klart man inte blandar ihopp asfalts race med rally eller nått annat! tror själv att stuket kommer lite av sig själv när man har dom rätta prylarna..

Och min bil e svart så jag ska inte skämma ut alla med den blåa förövrigt skit snygga färg med mina tokigheter..

ni som kör blått har halva bilen nere i lervällingen!

sti_erik
                Deltagare

Jag håller med dig, väldigt många blandar “stuk” hejvilt, och det ser bara *riktigt* jävligt ut.Skall det vara asfaltsracer så skall det, hela vägen – och färgen är rätt viktig med, rallyblått fungerar illa i asfaltsskrud, i alla fall för mig.Nu är racestuk INTE lika med groteska Veilsidepaket, den röda ovan visar rätt bra vad som fungerar, den ser rätt rå ut – less is more./J

Det e klart man inte blandar ihopp asfalts race med rally eller nått annat! tror själv att stuket kommer lite av sig själv när man har dom rätta prylarna..

Och min bil e svart så jag ska inte skämma ut alla med den blåa förövrigt skit snygga färg med mina tokigheter..

ni som kör blått har halva bilen nere i lervällingen!

Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.