› SSC › Modellspecifikt › Impreza / STI Racing / BRZ › Styling / Tillbehör / Bilvård › Vart hitta vinge i Sverige?
- Detta ämne har 7 svar, 854 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 5 månader sedan av
daniel83.
-
FörfattareInlägg
-
1 juni, 2005 kl. 08:53 #15408
modulated
DeltagareVars hittar man en STI5/6 eller 22B-vinge av GOD kvalitet i Sverige.
Priset spelar ingen som helst roll.// Patrick P – som har gått igenom några styling firmor utan att bli klokare på vingarnas kvalite.
Regionsansvarig Västerås
1 juni, 2005 kl. 17:59 #158575Grusdraparn
DeltagareKan inte din lokala subaruåterförsäljare beställa en orginal STi V5 eller V6? Måste ju vara möjligt tycker ja.
/K
1 juni, 2005 kl. 18:13 #158572modulated
DeltagareNjet, den enda gammelvinge som går att uppbringa är tydligen
den lilla originalrackarn.// Patrick P.
Regionsansvarig Västerås
1 juni, 2005 kl. 18:30 #158576daniel83
DeltagareVaaaaaa.
Jag var till återförsäljaren här i Västerås för ett tag sen och frågade efter STI-vingen till min bil.
Dom skulle ha 13k för den vingen,men sen vet jag inte om det är orginalvingen till just STI:n eller hur det är.1 juni, 2005 kl. 18:43 #158573modulated
DeltagareVafalls?!? Den enda vinge som den kära subaruaffärn kunde erbjuda mig
var lilla originalvingen eller sti-03+ vinge. Och sti-03 vingen skall
ïnte passa då den kokaren är för bred i jämförelse med GT’n.Börjar luta mer å mer mot ett besök in persona på affärn. *suck*
// Patrick P.
Regionsansvarig Västerås
2 juni, 2005 kl. 08:37 #158574modulated
DeltagareDaniel : Vem på Landrins talade du med ang. STI-vingar? För det
finns baske mig inga att uppbringa, kollade med tillbehörsavdelningen
där idag och svaret är fortfarande det samma, lilla vingen finns,
skall du ha STI-vinge får du köpa tredjeparts-vinge.Ni andra, är det ingen som har tips på vilka som har den den bästa
kvaliteten på trepartsvingar i sverige?// Patrick P.
Regionsansvarig Västerås
2 juni, 2005 kl. 14:29 #158578Sahlen
Deltagaretja beställde min sti v5 ifrån speedworks igår skulle gå på typ 4500. Han så att det va ruggit bra passform på dom så vi får hoppas och se. MVH-Tommy
2 juni, 2005 kl. 16:42 #158577daniel83
DeltagareDaniel : Vem på Landrins talade du med ang. STI-vingar? För detfinns baske mig inga att uppbringa, kollade med tillbehörsavdelningendär idag och svaret är fortfarande det samma, lilla vingen finns, skall du ha STI-vinge får du köpa tredjeparts-vinge.Ni andra, är det ingen som har tips på vilka som har den den bästa kvaliteten på trepartsvingar i sverige?// Patrick P.Regionsansvarig Västerås
Jag pratade med dom på tillbehörsavdelningen.men det är nog som du säger.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.