SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Styling / Tillbehör / Bilvård Vart hitta vinge i Sverige?

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    modulated
    Deltagare

Vars hittar man en STI5/6 eller 22B-vinge av GOD kvalitet i Sverige.
      Priset spelar ingen som helst roll.

// Patrick P – som har gått igenom några styling firmor utan att bli klokare på vingarnas kvalite.

Regionsansvarig Västerås

Grusdraparn
      Deltagare

Kan inte din lokala subaruåterförsäljare beställa en orginal STi V5 eller V6? Måste ju vara möjligt tycker ja.

/K

modulated
        Deltagare

Njet, den enda gammelvinge som går att uppbringa är tydligen
          den lilla originalrackarn.

// Patrick P.

Regionsansvarig Västerås

daniel83
          Deltagare

Vaaaaaa.

Jag var till återförsäljaren här i Västerås för ett tag sen och frågade efter STI-vingen till min bil.
            Dom skulle ha 13k för den vingen,men sen vet jag inte om det är orginalvingen till just STI:n eller hur det är.

modulated
            Deltagare

Vafalls?!? Den enda vinge som den kära subaruaffärn kunde erbjuda mig
              var lilla originalvingen eller sti-03+ vinge. Och sti-03 vingen skall
              ïnte passa då den kokaren är för bred i jämförelse med GT’n.

Börjar luta mer å mer mot ett besök in persona på affärn. *suck*

// Patrick P.

Regionsansvarig Västerås

modulated
              Deltagare

Daniel : Vem på Landrins talade du med ang. STI-vingar? För det
                finns baske mig inga att uppbringa, kollade med tillbehörsavdelningen
                där idag och svaret är fortfarande det samma, lilla vingen finns,
                skall du ha STI-vinge får du köpa tredjeparts-vinge.

Ni andra, är det ingen som har tips på vilka som har den den bästa
                kvaliteten på trepartsvingar i sverige?

// Patrick P.

Regionsansvarig Västerås

Sahlen
                Deltagare

tja beställde min sti v5 ifrån speedworks igår skulle gå på typ 4500. Han så att det va ruggit bra passform på dom så vi får hoppas och se. MVH-Tommy

daniel83
                  Deltagare

Daniel : Vem på Landrins talade du med ang. STI-vingar? För detfinns baske mig inga att uppbringa, kollade med tillbehörsavdelningendär idag och svaret är fortfarande det samma, lilla vingen finns, skall du ha STI-vinge får du köpa tredjeparts-vinge.Ni andra, är det ingen som har tips på vilka som har den den bästa kvaliteten på trepartsvingar i sverige?// Patrick P.Regionsansvarig Västerås

Jag pratade med dom på tillbehörsavdelningen.men det är nog som du säger.

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.