Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    moken
    Deltagare

Vart köper man denna läpp? Har mailat säljaren av bilen minst en gång, men han svara ju aldrig:-(

http://212.112.161.169/ad_pics_new/93/93048_ggl_s.jpg

griml0ck
      Deltagare

Det är en läpp till en 98:a, så har du en 99:a eller 00:a får du nog byta hela fronten om du ska få på läppen. Annars finns det en hel del fina fronter till dom äldre imprezorna. Som den på bilden. Det är bara o söka bland styling siterna. Finns en hel del o hitta om du provar sökfunktionen.

moken
        Deltagare

sch habe en 98, så det är bara läppen jag vill åt, en hel styling front kostade en del…
          Men som sagt, om ngn vet vart man köper specifikt läppen på bilden så är det najs, har sett en massa andra läppar på olika firmor, men inget som fått det att rycka i baguetten ordentligt…

moken
          Deltagare

ingen som vet, ingen som vet?

Niklas
            Deltagare

Ser ut som en JUN-läpp. Tror bara att den passar på gamla grillen men har du en -MY98 så är det lugnt.

Se länken som Matmor värpte ovan eller här:
              http://www.drmotorsport.co.uk/Spoiler%20JUN.htm

moken
              Deltagare

där satt den, tack gubbs!
                Nu är det väl bara invänta en löning och se om man ska prioritera en sådan eller ngt till busbilen…
                Måste ju dock åxå små repa min bakaxel åxå så vi får se vad det kostar…
                Men nu vet jag var den finns och vad den kostar, trevligt!

Manor
                Deltagare

…Moken har väl en 98:a, så han är nog fortfarande intresserad ;).

mvh Mats N

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.