› SSC › Modellspecifikt › Impreza / STI Racing / BRZ › Allmänt › vart sätta ssi märke?
- Detta ämne har 58 svar, 3,269 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 2 månader sedan av
Pasi_k.
-
FörfattareInlägg
-
12 januari, 2007 kl. 07:32 #43267
Blocken
DeltagareJapp, visst kan man köpa nytt! Vi har pratat om det förr, så förste man att söka fram tråden vinner ett hemligt pris från Styrelsen :)/AB…………………..Thai-Perr
Nu har jag sökt mig gul och blå, och det närmaste jag kommer är detta:http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=8&topic_id=21872&mesg_id=21872&listing_type=search
Häpp, det står ingenting om hur man beställer nytt märke – sök igen! 😉
/Black
…………………..
Thai-Perr12 januari, 2007 kl. 07:32 #43273Blocken
DeltagareJapp, visst kan man köpa nytt! Vi har pratat om det förr, så förste man att söka fram tråden vinner ett hemligt pris från Styrelsen :)/AB…………………..Thai-Perr
Nu har jag sökt mig gul och blå, och det närmaste jag kommer är detta:http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=8&topic_id=21872&mesg_id=21872&listing_type=search
Häpp, det står ingenting om hur man beställer nytt märke – sök igen! 😉
/Black
…………………..
Thai-Perr12 januari, 2007 kl. 09:41 #43254syke
BlockeradJapp, visst kan man köpa nytt! Vi har pratat om det förr, så förste man att söka fram tråden vinner ett hemligt pris från Styrelsen :)/AB…………………..Thai-Perr
Häpp, det står ingenting om hur man beställer nytt märke – sök igen! ;)/Black…………………..Thai-Perr
Jag har sökt (med advanced search) på:
märke, ssimärke, ssi märke, köpa märke, köpa ssi märke, beställa märke, beställa ssi märke, emblem, ssi emblem, köpa emblem, beställa emblem .. nu blir det faan brute-force metoden i ”Allmänna klubbfrågor”-delen./Mvh Stefan – som tar på sig läsglasögonen, sätter sig bekvämt i stolen och hoppas att ingen chef dyker upp.
12 januari, 2007 kl. 09:41 #43259syke
BlockeradJapp, visst kan man köpa nytt! Vi har pratat om det förr, så förste man att söka fram tråden vinner ett hemligt pris från Styrelsen :)/AB…………………..Thai-Perr
Häpp, det står ingenting om hur man beställer nytt märke – sök igen! ;)/Black…………………..Thai-Perr
Jag har sökt (med advanced search) på:
märke, ssimärke, ssi märke, köpa märke, köpa ssi märke, beställa märke, beställa ssi märke, emblem, ssi emblem, köpa emblem, beställa emblem .. nu blir det faan brute-force metoden i ”Allmänna klubbfrågor”-delen./Mvh Stefan – som tar på sig läsglasögonen, sätter sig bekvämt i stolen och hoppas att ingen chef dyker upp.
12 januari, 2007 kl. 09:43 #43268Blocken
Deltagarenu blir det faan brute-force metoden i ”Allmänna klubbfrågor”-delen.
Härliga tider! Du är ett föredöme! 🙂
/Black
…………………..
Thai-Perr12 januari, 2007 kl. 09:43 #43274Blocken
Deltagarenu blir det faan brute-force metoden i ”Allmänna klubbfrågor”-delen.
Härliga tider! Du är ett föredöme! 🙂
/Black
…………………..
Thai-Perr12 januari, 2007 kl. 10:12 #43255syke
BlockeradDet var inte så många trådar där som man skulle kunna tro. De flesta verkade handla om när folk ska få sina medlemskort. 🙂
Hittade dock inget om emblemet/märket (vad är den officiella benämningen egentligen? Behövs nog ett styrelsebeslut här, så det blir lättare att söka i framtiden)
Kanske det är någon moderat som glömt att stoppa tråden i rätt del? 🙁
12 januari, 2007 kl. 10:12 #43260syke
BlockeradDet var inte så många trådar där som man skulle kunna tro. De flesta verkade handla om när folk ska få sina medlemskort. 🙂
Hittade dock inget om emblemet/märket (vad är den officiella benämningen egentligen? Behövs nog ett styrelsebeslut här, så det blir lättare att söka i framtiden)
Kanske det är någon moderat som glömt att stoppa tråden i rätt del? 🙁
12 januari, 2007 kl. 10:49 #43269Blocken
DeltagareDet var inte så många trådar där som man skulle kunna tro. De flesta verkade handla om när folk ska få sina medlemskort. :)Hittade dock inget om emblemet/märket (vad är den officiella benämningen egentligen? Behövs nog ett styrelsebeslut här, så det blir lättare att söka i framtiden)Kanske det är någon moderat som glömt att stoppa tråden i rätt del? 🙁
Putsa läsglasögonen en gång till och läs klubbens mötesprotokoll, vettja 🙂
/AB
…………………..
Thai-Perr12 januari, 2007 kl. 10:49 #43275Blocken
DeltagareDet var inte så många trådar där som man skulle kunna tro. De flesta verkade handla om när folk ska få sina medlemskort. :)Hittade dock inget om emblemet/märket (vad är den officiella benämningen egentligen? Behövs nog ett styrelsebeslut här, så det blir lättare att söka i framtiden)Kanske det är någon moderat som glömt att stoppa tråden i rätt del? 🙁
Putsa läsglasögonen en gång till och läs klubbens mötesprotokoll, vettja 🙂
/AB
…………………..
Thai-Perr12 januari, 2007 kl. 11:02 #43286Pasi_k
Deltagare”10 – 2005-11-26 – 6. Medlemshantering Kolla hur många emblem vi har och fortsätt skicka ut till nya. Gamla skall kunna köpa emblemet via klubbprylarna – Klart – Göran”
HUUUREEEKKKKKKAAAAA…..
Men från vem är svårt att komma på.. 😛12 januari, 2007 kl. 11:02 #43288Pasi_k
Deltagare”10 – 2005-11-26 – 6. Medlemshantering Kolla hur många emblem vi har och fortsätt skicka ut till nya. Gamla skall kunna köpa emblemet via klubbprylarna – Klart – Göran”
HUUUREEEKKKKKKAAAAA…..
Men från vem är svårt att komma på.. 😛12 januari, 2007 kl. 11:53 #43261syke
BlockeradWell you can spank my ass and call me charlie! Där fanns det ja, men till mitt försvar skulle jag vilja säga två saker:
a) Protokollet ligger inte i forumet, utan i dokumentarkivet?
b) Det går inte att beställa emblemet från menyn shoppen -> klubbprylar:+
12 januari, 2007 kl. 11:53 #43256syke
BlockeradWell you can spank my ass and call me charlie! Där fanns det ja, men till mitt försvar skulle jag vilja säga två saker:
a) Protokollet ligger inte i forumet, utan i dokumentarkivet?
b) Det går inte att beställa emblemet från menyn shoppen -> klubbprylar:+
12 januari, 2007 kl. 12:38 #43270Blocken
DeltagareWell you can spank my ass and call me charlie! Där fanns det ja, men till mitt försvar skulle jag vilja säga två saker:a) Protokollet ligger inte i forumet, utan i dokumentarkivet?b) Det går inte att beställa emblemet från menyn shoppen -> klubbprylar:+
Stefan & Pasi – bra jobbat båda två! PM’a mig era adresser så kommer ett pris på Posten 🙂
Grattis!
mvh Blocken – undersöker med webavdelningen vart emblembeställningsknappen tagit vägen
…………………..
Thai-Perr -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.