Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 59 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #43267
    Blocken
    Deltagare

      Japp, visst kan man köpa nytt! Vi har pratat om det förr, så förste man att söka fram tråden vinner ett hemligt pris från Styrelsen :)/AB…………………..Thai-Perr

      Nu har jag sökt mig gul och blå, och det närmaste jag kommer är detta:http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=8&topic_id=21872&mesg_id=21872&listing_type=search

      Häpp, det står ingenting om hur man beställer nytt märke – sök igen! 😉

      /Black

      …………………..
      Thai-Perr

      #43273
      Blocken
      Deltagare

        Japp, visst kan man köpa nytt! Vi har pratat om det förr, så förste man att söka fram tråden vinner ett hemligt pris från Styrelsen :)/AB…………………..Thai-Perr

        Nu har jag sökt mig gul och blå, och det närmaste jag kommer är detta:http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=8&topic_id=21872&mesg_id=21872&listing_type=search

        Häpp, det står ingenting om hur man beställer nytt märke – sök igen! 😉

        /Black

        …………………..
        Thai-Perr

        #43254
        syke
        Deltagare

          Japp, visst kan man köpa nytt! Vi har pratat om det förr, så förste man att söka fram tråden vinner ett hemligt pris från Styrelsen :)/AB…………………..Thai-Perr

          Nu har jag sökt mig gul och blå, och det närmaste jag kommer är detta:http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=8&topic_id=21872&mesg_id=21872&listing_type=search

          Häpp, det står ingenting om hur man beställer nytt märke – sök igen! ;)/Black…………………..Thai-Perr

          Jag har sökt (med advanced search) på:
          märke, ssimärke, ssi märke, köpa märke, köpa ssi märke, beställa märke, beställa ssi märke, emblem, ssi emblem, köpa emblem, beställa emblem .. nu blir det faan brute-force metoden i “Allmänna klubbfrågor”-delen.

          /Mvh Stefan – som tar på sig läsglasögonen, sätter sig bekvämt i stolen och hoppas att ingen chef dyker upp.

          #43259
          syke
          Deltagare

            Japp, visst kan man köpa nytt! Vi har pratat om det förr, så förste man att söka fram tråden vinner ett hemligt pris från Styrelsen :)/AB…………………..Thai-Perr

            Nu har jag sökt mig gul och blå, och det närmaste jag kommer är detta:http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=8&topic_id=21872&mesg_id=21872&listing_type=search

            Häpp, det står ingenting om hur man beställer nytt märke – sök igen! ;)/Black…………………..Thai-Perr

            Jag har sökt (med advanced search) på:
            märke, ssimärke, ssi märke, köpa märke, köpa ssi märke, beställa märke, beställa ssi märke, emblem, ssi emblem, köpa emblem, beställa emblem .. nu blir det faan brute-force metoden i “Allmänna klubbfrågor”-delen.

            /Mvh Stefan – som tar på sig läsglasögonen, sätter sig bekvämt i stolen och hoppas att ingen chef dyker upp.

            #43268
            Blocken
            Deltagare

              nu blir det faan brute-force metoden i “Allmänna klubbfrågor”-delen.

              Härliga tider! Du är ett föredöme! 🙂

              /Black

              …………………..
              Thai-Perr

              #43274
              Blocken
              Deltagare

                nu blir det faan brute-force metoden i “Allmänna klubbfrågor”-delen.

                Härliga tider! Du är ett föredöme! 🙂

                /Black

                …………………..
                Thai-Perr

                #43255
                syke
                Deltagare

                  Det var inte så många trådar där som man skulle kunna tro. De flesta verkade handla om när folk ska få sina medlemskort. 🙂

                  Hittade dock inget om emblemet/märket (vad är den officiella benämningen egentligen? Behövs nog ett styrelsebeslut här, så det blir lättare att söka i framtiden)

                  Kanske det är någon moderat som glömt att stoppa tråden i rätt del? 🙁

                  #43260
                  syke
                  Deltagare

                    Det var inte så många trådar där som man skulle kunna tro. De flesta verkade handla om när folk ska få sina medlemskort. 🙂

                    Hittade dock inget om emblemet/märket (vad är den officiella benämningen egentligen? Behövs nog ett styrelsebeslut här, så det blir lättare att söka i framtiden)

                    Kanske det är någon moderat som glömt att stoppa tråden i rätt del? 🙁

                    #43269
                    Blocken
                    Deltagare

                      Det var inte så många trådar där som man skulle kunna tro. De flesta verkade handla om när folk ska få sina medlemskort. :)Hittade dock inget om emblemet/märket (vad är den officiella benämningen egentligen? Behövs nog ett styrelsebeslut här, så det blir lättare att söka i framtiden)Kanske det är någon moderat som glömt att stoppa tråden i rätt del? 🙁

                      Putsa läsglasögonen en gång till och läs klubbens mötesprotokoll, vettja 🙂

                      /AB

                      …………………..
                      Thai-Perr

                      #43275
                      Blocken
                      Deltagare

                        Det var inte så många trådar där som man skulle kunna tro. De flesta verkade handla om när folk ska få sina medlemskort. :)Hittade dock inget om emblemet/märket (vad är den officiella benämningen egentligen? Behövs nog ett styrelsebeslut här, så det blir lättare att söka i framtiden)Kanske det är någon moderat som glömt att stoppa tråden i rätt del? 🙁

                        Putsa läsglasögonen en gång till och läs klubbens mötesprotokoll, vettja 🙂

                        /AB

                        …………………..
                        Thai-Perr

                        #43286
                        Pasi_k
                        Deltagare

                          “10 – 2005-11-26 – 6. Medlemshantering Kolla hur många emblem vi har och fortsätt skicka ut till nya. Gamla skall kunna köpa emblemet via klubbprylarna – Klart – Göran”

                          HUUUREEEKKKKKKAAAAA…..
                          Men från vem är svårt att komma på.. 😛

                          #43288
                          Pasi_k
                          Deltagare

                            “10 – 2005-11-26 – 6. Medlemshantering Kolla hur många emblem vi har och fortsätt skicka ut till nya. Gamla skall kunna köpa emblemet via klubbprylarna – Klart – Göran”

                            HUUUREEEKKKKKKAAAAA…..
                            Men från vem är svårt att komma på.. 😛

                            #43261
                            syke
                            Deltagare

                              Well you can spank my ass and call me charlie! Där fanns det ja, men till mitt försvar skulle jag vilja säga två saker:

                              a) Protokollet ligger inte i forumet, utan i dokumentarkivet?
                              b) Det går inte att beställa emblemet från menyn shoppen -> klubbprylar

                              :+

                              #43256
                              syke
                              Deltagare

                                Well you can spank my ass and call me charlie! Där fanns det ja, men till mitt försvar skulle jag vilja säga två saker:

                                a) Protokollet ligger inte i forumet, utan i dokumentarkivet?
                                b) Det går inte att beställa emblemet från menyn shoppen -> klubbprylar

                                :+

                                #43270
                                Blocken
                                Deltagare

                                  Well you can spank my ass and call me charlie! Där fanns det ja, men till mitt försvar skulle jag vilja säga två saker:a) Protokollet ligger inte i forumet, utan i dokumentarkivet?b) Det går inte att beställa emblemet från menyn shoppen -> klubbprylar:+

                                  Stefan & Pasi – bra jobbat båda två! PM’a mig era adresser så kommer ett pris på Posten 🙂

                                  Grattis!

                                  mvh Blocken – undersöker med webavdelningen vart emblembeställningsknappen tagit vägen

                                  …………………..
                                  Thai-Perr

                                Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 59 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.