SSC Allmänt snack Allmänt småprat Vart skall man besikta?:S

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    MariaimprezaGT
    Deltagare

Nu är de dags att besikta, och jag är lite osäker på hur de betraktar min bil…. heeh. Så ni som har lite halvtrimmade bilar, vart besiktar ni?

Jag bor i Skene, och kan tänka mig att åka 10 mil enkel väg… Tänker INTE besikta hos Sur-Bengt i kinna… eller hos de icke namngivna nissarna i Borås..

Maria

Skylifting is teh #### 😉

.zip
      Deltagare

Passa på medans du åker uppåt 🙂
        När jag besiktar min bil så blir det nästan bråk mellan besiktningsmännen om vem som ska provköra bilen 😛

//.zip

Palm
        Deltagare

Nu är de dags att besikta, och jag är lite osäker på hur de betraktar min bil…. heeh. Så ni som har lite halvtrimmade bilar, vart besiktar ni?Jag bor i Skene, och kan tänka mig att åka 10 mil enkel väg… Tänker INTE besikta hos Sur-Bengt i kinna… eller hos de icke namngivna nissarna i Borås..MariaSkylifting is teh #### 😉

Varför tror du att den inte skulla gå att besiktiga, har du inte kolla på bitarna:D

Det är väl inget speciellt gjort med den eller? Ja besiktiga i borås, fick en tjej som skarpt gilla att bilen användes som den skulle dvs köra bana etc när vi snacka under tiden.

MISFITS
          Deltagare

Bästa besiktning jag har varit på i Göteborgs området har varit Göteborg – Tagene. Gislaved har blivit bättre med åren. På 80-Talet så hade Gislaved mest efterkontroll i hela sverige. Men sista gånger jag har varit där så har det varit bra folk att göra med.

MariaimprezaGT
            Deltagare

Nu är de dags att besikta, och jag är lite osäker på hur de betraktar min bil…. heeh. Så ni som har lite halvtrimmade bilar, vart besiktar ni?Jag bor i Skene, och kan tänka mig att åka 10 mil enkel väg… Tänker INTE besikta hos Sur-Bengt i kinna… eller hos de icke namngivna nissarna i Borås..MariaSkylifting is teh #### 😉

Varför tror du att den inte skulla gå att besiktiga, har du inte kolla på bitarna:D Det är väl inget speciellt gjort med den eller? Ja besiktiga i borås, fick en tjej som skarpt gilla att bilen användes som den skulle dvs köra bana etc när vi snacka under tiden.

Saken är att vi har hittat lite lull lull… men de förklarar ändå inte varför bilen går så bra som den gör å ändå bara laddar 0,6.. Antar att jag bara ska le.. Har ju FMIC å sånt å plocka på nu med, men de får nog bli efter besiktning 😛

Maria

Skylifting is teh #### 😉

MittX
              Deltagare

gör det i kinna… fick genom min lätt.. han sa bara: kör du rally eller? öhh ne, svara ja.. jaha häftig kärra iaf! så han då!

så mö ”olagligt:P ” kan du väl ändå inte ha?

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.