SSC Allmänt snack Träffar Vårträff I Stockholm Söndag den 6 Maj

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 38 totalt)
  • Författare
    syke
    Blockerad

Om det är några från ”the good old days” som kommer och vädret är bra kommer jag antagligen i spagettiräcern :)Datum inbokat

Vet inte om jag räknas från ”the good old days”, men om du kommer med spagettiräcern finns det inte mycket som håller mig borta.

ps. Om vädret inte tillåter el. dyl. men du är intresserad av att komma ändå kan du få vara min kartläsare 🙂

Plogen
      Deltagare

Om det är några från ”the good old days” som kommer och vädret är bra kommer jag antagligen i spagettiräcern :)Datum inbokat

Vet inte om jag räknas från ”the good old days”, men om du kommer med spagettiräcern finns det inte mycket som håller mig borta.ps. Om vädret inte tillåter el. dyl. men du är intresserad av att komma ändå kan du få vara min kartläsare 🙂

Klart du räknas till den gyllene eran 🙂 Missade bara lite när jag skummade tråden. Vilka mer kommer Göran? Jerry kom till Stockholm nu 🙂

OzO
        Deltagare

Jag är med hela svängen! Så Johan, det är bara att dyka upp! 😀
          (Operation övertalning av SGM påbörjas fr.o.m. nu! :*)

/G
          _____
          ::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::

Addson
          Deltagare

Kanske kommer en silver missil åxo:) o då menar jag inte silver citra utan en kokare!! :9

arellano
            Deltagare

Yes.
              Brostugan,Ekerö/Slagsta Färjan……. Grillning Årsta Havsbad.

Arne + Co-driver.

Addson
              Deltagare

Jag kommer inte tyvärr. E i Laholm o e full o dum denna helg 🙁
                Hoppas ni får det toppen iaf 😉

syke
                Blockerad

Jag dyker nog tyvärr inte upp. Bilen har bestämt sig för att börja läcka olja, och bromma bil & motor hade inte tid att ta sig an den förrän den 10:e, så den blir ståendes tills dess. Har tyvärr ingenstans att mecka med den, annars kunde man börjat riva i den själv .. 🙁

Det sura är att storträffen är i fara också, då mappning skulle ske den 14:e ..

jeppe
                  Deltagare

Nu börjar det suga i Grilltarmen 🙂 😀

Lt Dan
                    Deltagare

Jag dyker nog tyvärr inte upp. Bilen har bestämt sig för att börja läcka olja, och bromma bil & motor hade inte tid att ta sig an den förrän den 10:e, så den blir ståendes tills dess. Har tyvärr ingenstans att mecka med den, annars kunde man börjat riva i den själv .. :-(Det sura är att storträffen är i fara också, då mappning skulle ske den 14:e ..

Sitt co-driver i Legacy kokarn om du vill?
                      Är trevligt mä sällskap 🙂

/Dan

syke
                      Blockerad

Jag dyker nog tyvärr inte upp. Bilen har bestämt sig för att börja läcka olja, och bromma bil & motor hade inte tid att ta sig an den förrän den 10:e, så den blir ståendes tills dess. Har tyvärr ingenstans att mecka med den, annars kunde man börjat riva i den själv .. :-(Det sura är att storträffen är i fara också, då mappning skulle ske den 14:e ..

Sitt co-driver i Legacy kokarn om du vill?Är trevligt mä sällskap 🙂 /Dan

Skulle inte vara så tokigt, då kan jag ta med kameran också! 😀

OzO
                        Deltagare

Åker kortegen förbi Lindholm-Bil på Dalarövägen 39? För dom har stor provkörningshelg på Subarus… och rallyteam på plats, mm 🙂

/G
                          _____
                          ::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::

griml0ck
                          Deltagare

Jag dyker kanske upp. Bara jag fått tillbaka bilen me nya r-däcken så. RA vs däck 2-0, tagning 3 återstår o se 😉

Niklas
                            Deltagare

Tänkte tipsa om det Ozo skrev…gör det ändå även om han redan skrivit om det.

Lindholm-bil.se har öppet hus på lördag och söndag (5-6 maj) klockan 11-15 där man kan titta på Subarus olika bilar och snacka med rallyförare.

/N – vet inte om jag är upptagen eller inte

Ubbe
                              Deltagare

Vi e på! Ser ju ut som att det kan bli skapligt väder också!

//Ubbe & Lotta

DajM
                                Deltagare

Jag ska iaf åka förbi på lördag och spana in med farsgubben som kör forester 2.5XT. Bara Subbor i denna familj. :7 :7

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 38 totalt)
                                • Ämnet ”Vårträff I Stockholm Söndag den 6 Maj” är stängt för nya svar.