Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)
  • Författare
    Vince
    Keymaster

EDIT 2016-04-21: Gokarten är avbokad. Se inlägg från 2016-04-21 kl. 11:17.

Hej på er alla glada,

Nu kör vi en vårträff med lite gokartkörning på gokartcentralen i GBG och lite mysig fika i Brobacka på brobacka kaffestuga.

Jag har bokat banan för en s.k. “Gokart Race Grand Prix 1-10 deltagare 45 minuter”
      Detta kostar 3900 kr som då fördelas på antal deltagare. Vi kan dock max vara 10 st som kör så det är först till kvarn d—0.o—b.

När: Lördag 30e april 2016 kl. 13:00 till 13:45 (samling minst 30 min innan så hinner vi tjöta lite samt skriva in oss och betala)
      Var: Gokart här och fika här

Som sagt efter körning så åker vi små vägar till brobacka och tar nåt gott att äta där (deras våfflor och mackor är renommerade i området 😉 ).

Anmälan är bindande och svar vill jag ha senast onsdag den 20e april.
      Ta gärna med er er respektive om ni vill.

Gokart
      1.Vince
      2.
      3.
      4.
      5.
      6.
      7.
      8.
      9.
      10.

Fika
      1.Vince
      2.Åsa
      3.
      4.
      5.
      ……

FiddeFuling
      Keymaster

Gokart
        1.Vince
        2.Felix
        3.
        4.
        5.
        6.
        7.
        8.
        9.
        10.

Fika
        1.Vince
        2.Åsa
        3.Felix
        4.
        5.
        ……

Hightone
        Deltagare

Gokart
          1.Vince
          2.Felix
          3.Andy
          4.Joakim W
          5.
          6.
          7.
          8.
          9.
          10.

Fika
          1.Vince
          2.Åsa
          3.Felix
          4.Andy
          5.Joakim W
          ……

Vince
          Keymaster

Upp 🙂

Lite körning och go fika mina damer och herrar :).

Vince
            Keymaster

Kom igen mina Subaruvänner :). Vi brukar lätt få ihop 9-10 pers!
              Blir vi inte minst 9 st kommer jag att behöva avboka gokarten (blir för dyrt annars).

Sista dag för anmälan är nästa onsdag.

Åka små vägar o fika kan vi iofs göra iaf men det kan vara rätt bra att värma upp med lite gokart 😉

Vince
              Keymaster

Inga fler som vill vara med o köra gokart? :confused:

Daniel666
                Deltagare

Hade jag inte varit uppbokad så hade det varit självklart. Vi va ju mer folk i ett svinkallt garage i början av året ju…

FiddeFuling
                  Keymaster

om vi skall göra om detta till en ren fika träff? lite senare på dagen kanske så kan de som skall till IMPREZAvsEVO träffa åka mer eller mindre direkt..? 🙂

Vince
                    Keymaster

Hej

P.g.a. det höga trycket så kunde inte gokartbanan möta våra behov och därför är nu gokartkörning avbokad :rolleyes:.

Fika på Brobacka kvarstår än så länge och jag föreslår följande upplägg:
                      Samling utanför gokartcentralen kl. 13:00 där åker vi gemensamt till Brobacka där vi intar en fika, smörgås eller dylikt.
                      När vi är klara med fikat så åker vi små vägar till Kattleberg där vi kan kika på några som håller på och lär sig att växla (rattrörelser kommer senare :D).
                      http://breakout.one/k%C3%B6rningar.html
                      Inträde där kostar 50 kr. Där håller de på till kl. 17 så det blir ganska lagom för de som sedan vill ta sig till Impreza vs Evo träffen som startar kl. 18.

Nedan är vi som hade skrivit upp oss för fika. Hoppas att ni fortfarande vill vara med och att t.o.m. fler skriver upp sig 🙂 (ta med er t.ex. era bättre hälft. Fika brukar de ju gilla ;)).
                      Anmälan är givetvis inget krav så det är bara o dyka upp om man känner för det.

Fika
                      1.Vince
                      2.Åsa
                      3.Felix
                      4.Andy
                      5.Joakim W
                      …………

Christian S
                      Deltagare

hade gärna kommit om jag inte varit upptagen med annat.
                        vofflorna är riktigt goda så kom igen nu och skriv upp er:D

Vince
                        Keymaster

hade gärna kommit om jag inte varit upptagen med annat.
                          vofflorna är riktigt goda så kom igen nu och skriv upp er:D

Japp våfflorna är grymma. Alla deras kakor och smörgåsar är mkt goda.
                          Vill ni komma spåntant så är det helt ok med. Bara o dyka upp vid gokartcentralen 🙂

TheSwedishPetrolhead
                          Deltagare

Om fraktgudarna är med mig och jag får mina nya ventilkåpspackningar på fredag så jag hinner skruva ihop Imprezan så kommer jag. 🙂

Vince
                            Keymaster

Om fraktgudarna är med mig och jag får mina nya ventilkåpspackningar på fredag så jag hinner skruva ihop Imprezan så kommer jag. 🙂

Då får vi hoppas d—0.o—b. Annars får du ta bruksisen eller åka med 🙂

TheSwedishPetrolhead
                              Deltagare

Då får vi hoppas d—0.o—b. Annars får du ta bruksisen eller åka med 🙂

Inga packningar i sikte tyvärr… 🙁
                                Har gjort andra planer för morgondagen, så jag får dyka upp på SSC-häng nån annan gång.

Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)
                              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.