SSC Allmänt snack Träffar vårträff minnes träff MÄKI 21/4

• Detta ämne har 51 svar, 6,790 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år sedan av OzO.
Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 52 totalt)
  • Författare
    Pelleengstrand
    Deltagare

och du ska inte kanske komma du ska komma det är en åder.;)ja har faktiskt fixa fram så alla subaru grabbar parkerar på samma ställe:)

Håenström
      Deltagare

och du ska inte kanske komma du ska komma det är en åder.;)ja har faktiskt fixa fram så alla subaru grabbar parkerar på samma ställe:)

Bra jobbat Pelle.

Pelleengstrand
        Deltagare

ja i bland kan även jag bara ja vill.:) har en liten överraskning med. men det återkommer jag med i morgon när jag fått klart besked om hur det blir.:)

staffe_
          Deltagare

Klockan 20:00 blir de tyst minut 🙂

Henrik_sti
            Deltagare

Ska försöka komma jag med:)

staffe_
              Deltagare

Kul att så många kan tänka sig att komma, Jag och pelle kommer vara där lite tidigare och ta i mot er så vi får alla subbor på samma ställe 🙂

staffe_
                Deltagare

Vad tycker ni om att sanmlas nån annan stans klockan 18:00 och åka till sammans ner till träffen till 18:30 ? Vi kommer stå under taket på volvo med våra subbor

Pelleengstrand
                  Deltagare

nu står det klart iaf att träffen äger rum på göranssons arena då platsen är betydligt bätttre och finare än volvos parkering. om någon undrar efter en väg beskrivning så hör av er till mig på 0730518288 hoppas så många som möjligt vill komma.

har även snackat med street and strip i dag och dom ska försöka ta sig ner och göra ett repotage om träffen.:)

OzO
                    Deltagare

Näpp, nu är det dags att spika plats och tid så man kan ställa in sin GPS och somna om! 🙂 Så vad gäller nu?

staffe_
                      Deltagare

Göranssons arena klockan 18:00, vi subba åkare samlas på thunbergs bil mit i mot ö&b så åker vi ner till dom andra till 18:30, vi kommer ställa bilarna utan för huvud entren till arenan

BjorneJ

18.00 låter som en bra tid jag har bokat upp kvällen i kalendern.

staffe_
                          Deltagare

Här har ni karta till Thunbergs bil i sandviken 18:00 dära, 18:30 rullar vi ner till arenan vi väntar inte på nån 🙂

http://kartor.eniro.se/query?what=map&mop=yp&advert_code=7791056

Pelleengstrand
                            Deltagare

Om någon är intresserad så får den som vill och känner för det skänka 150kr till SSC så fixar dom fram en krans till mäkis begravning med namn på.:) hör med Janne248 för mer information 🙂

Janne248
                              Deltagare

Om någon är intresserad så får den som vill och känner för det skänka 150kr till SSC så fixar dom fram en krans till mäkis begravning med namn på.:) hör med Janne248 för mer information 🙂

Vad kostar en krans? Kan vi inte samla lite pengar på träffen imorgon?
                                Vill gärna att en krans ”Från klubbkompisarna i Swedish Subaru Club” finns med på begravningen.

Jommie
                                Deltagare

Jag och frugan är med på en krans, men kommer inte upp i morgon, men Janne kan får lilte guld i Barkaby nästa helgen kanske?

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 52 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.