SSC Allmänt snack Träffar vårträff minnes träff MÄKI 21/4

• Detta ämne har 51 svar, 6,790 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år sedan av OzO.
Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 52 totalt)
  • Författare
    Markus
    Deltagare

Jag kan inte komma på träffen men jag skänker gärna en slant till ett fint blomsterarrangemang med någon genomtänkt text på från oss. Ge mig ett konto bara.

OzO
      Deltagare

Jag och frugan är med på en krans, men kommer inte upp i morgon, men Janne kan får lilte guld i Barkaby nästa helgen kanske?

Säger detsamma! 🙂 Klart vi ska fixa krans!
        Om det ska vara snö på vägen upp så rimmar det illa med sommardäcken så håller mitt deltagande lite öppet så länge…

Pelleengstrand
        Deltagare

Vad kostar en krans? Kan vi inte samla lite pengar på träffen imorgon?
          Vill gärna att en krans ”Från klubbkompisarna i Swedish Subaru Club” finns med på begravningen.

kan ringa fonus och höra efter om pris jag.:)

Markus
          Deltagare
            Janne248
            Deltagare

Krans är runt 3000:-
              Med 150:- per pers så behöver vi bli 20 st från Subaru klubben…
              Jag kan fixa.

LegacyLarsa
              Keymaster

Jag är gärna med på en krans, vädermässigt ser det inte så bra ut här i Borlänge(inlandet) med 5cm blötsnö, dock så är det plusgrader så vi får se vad som händer..

/Larsa

Janne248
                Deltagare

Jag är gärna med på en krans, vädermässigt ser det inte så bra ut här i Borlänge(inlandet) med 5cm blötsnö, dock så är det plusgrader så vi får se vad som händer..

/Larsa

Jag är optimistisk, på vägarna är det bara blött, igen snö. Det har slutat snöa, och det skall bli varmare under dagen.
                  Men vi får väl se……

OzO
                  Deltagare

Krans är runt 3000:-
                    Med 150:- per pers så behöver vi bli 20 st från Subaru klubben…
                    Jag kan fixa.

Taget! Hur gör man? Sätter in pengar på klubbens konto med taggning ”<(Forum?)namn eller medlemsnummer> Mäki” eller?
                    (Nån från Sandviken området får gärna rapportera om vädret under eftermiddagen så man vet…)

Jernberg
                    Deltagare

Taget! Hur gör man? Sätter in pengar på klubbens konto med taggning ”<(Forum?)namn eller medlemsnummer> Mäki” eller?
                      (Nån från Sandviken området får gärna rapportera om vädret under eftermiddagen så man vet…)

Det börjar spricka upp i vädret nu 🙂 Hoppas att det forsätter åt det hållet bara 🙂

Janne248
                      Deltagare

Tänkte om jag skulle ta det till privata kontot då jag inte rikigt vet hur Fonus vill ha betalt. Skickar dom räkning går det bra att ta via klubb bank-giro. Återkommer.

Markus
                        Deltagare

3000? En ganska stor krans? Känns som att vi kanske ska satsa på en billigare och istället sätta eventuellt överskott i insamlingen till minnesfonden istället. Inte för att jag är snål utan för att det gör mer ”nytta” för familj och vänner och ungdomar med bilintresse.

Subarumicke
                          Deltagare

Tänkte om jag skulle ta det till privata kontot då jag inte rikigt vet hur Fonus vill ha betalt. Skickar dom räkning går det bra att ta via klubb bank-giro. Återkommer.

Jag donerar gärna 150 kr säg till när du kollat klart

Mvh Micke

Janne248
                            Deltagare

3000? En ganska stor krans? Känns som att vi kanske ska satsa på en billigare och istället sätta eventuellt överskott i insamlingen till minnesfonden istället. Inte för att jag är snål utan för att det gör mer ”nytta” för familj och vänner och ungdomar med bilintresse.

Mja… inte så stor…..Titta och välj på http://planera.fonus.se/Default.aspx?Cat=37
                              Priser från 1180-3000:-
                              Personligen gillar jag inte mossa så den för 1180 går bort.
                              Jag är öppen för förslag!

Markus
                              Deltagare

Mja… inte så stor…..Titta och välj på http://planera.fonus.se/Default.aspx?Cat=37
                                Priser från 1180-3000:-
                                Personligen gillar jag inte mossa så den för 1180 går bort.
                                Jag är öppen för förslag!

Håller med om att mossa är fult. Senast jag köpte kostade det 1500 så därför undrade jag. Vi satsar väl på en sådan med rosor då men jag bidrar egentligen hellre till något bestående som inte kastas bort efteråt. Tror det skulle uppskattas mer av Marcus far och familj.

Janne248
                                Deltagare

Håller med om att mossa är fult. Senast jag köpte kostade det 1500 så därför undrade jag. Vi satsar väl på en sådan med rosor då men jag bidrar egentligen hellre till något bestående som inte kastas bort efteråt. Tror det skulle uppskattas mer av Marcus far och familj.

Håller med!! Pratade nyss med Garagekungen på telefon och vi pratade om att vi tror nog att Mäki skulle nog tom uppskatta mer om vi la pengarna på bilgrejor/bensin eller annat. Men en skest från oss i SSC som visar att vi bryr oss bör vi göra och en krans är väl lämpligt. Eller?
                                  Så tillbaka till orginal frågan, vilken krans skall vi ta? Eller skall vi ta annan ”pryl” till begravningen?

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 52 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.