SSC Allmänt snack Träffar vårträff minnes träff MÄKI 21/4

• Detta ämne har 51 svar, 6,790 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år sedan av OzO.
Visar 7 inlägg - 46 till 52 (av 52 totalt)
  • Författare
    Markus
    Deltagare

”Sentimental begravningskrans” (Art.nr W080159) tycker jag var fin. Alternativt ”Evig frid begravningskrans” (Art.nr W080134).

Oavsett så skickar jag också 150kr när jag får konto…

EDIT: Det går givetvis att köpa en bukett också. Det kanske räcker som gest och att skänka resten istället? Vad säger ni som kände honom väl?

Fricke.w
      Deltagare

Jag sponsrar gärna till en krans eller liknande även jag, då 150:- inte är mycket att bråka om.
        Men meddela gärna var och hur vi ska föra över pengar.

MVH

Jommie
        Deltagare

Om det råkar bli kronor över så tycker jag det kan vara ok att placera de i den nya minnesfonden.

Sen ang val av krans, jag tycker bättre om blått än rött, så ”Evig frid begravningskrans” (Art.nr W080134)får min röst.

Vince
          Keymaster

Om det råkar bli kronor över så tycker jag det kan vara ok att placera de i den nya minnesfonden.

Sen ang val av krans, jag tycker bättre om blått än rött, så ”Evig frid begravningskrans” (Art.nr W080134)får min röst.

Självklart är jag med på en krans. Säg bara till ett konto där jag kan föra över pengar så fixar jag det.

+1 för ”Evig frid begravningskrans”.

Sen tycker jag att den ena förhindrar inte den andra så jag är även med om vi gör en gemensam SCC klubb samling till minnesfonden.

challe
            Deltagare

Jag ställer också gärna upp med pengar till en krans, meddela bara vart dom ska skickas

Surbarbro
              Deltagare

Självklart, är även vi på.

Tänker på MÄKI, varje dag.

Han var ju in min pojkes ålder.

Tragisk!
                Tänker på familjen. De har det inte lätt.
                Tyvärr kunde jag inte komma ikväll, men mina tankar var hos er.

Tycker att vi ska göra en egen krans; Med blåa och stänk med gula blommor.
                Symbol: Rally och stjärnor.
                Man säga till blomsterfirman vad man vill ha. De är duktiga på det.

Lägger gärna ett större bidrag. Om det också går till en fond.

Kontonr behövs.

OzO
                Deltagare

Tycker att vi ska göra en egen krans; Med blåa och stänk med gula blommor.
                  Symbol: Rally och stjärnor.
                  Man säga till blomsterfirman vad man vill ha. De är duktiga på det.

Lägger gärna ett större bidrag. Om det också går till en fond.

Kontonr behövs.

Se Eftersnackstråden och PM:a Janne248 för hans kontonummer. Vet ej om det är ont om tid att göra egen krans?

Visar 7 inlägg - 46 till 52 (av 52 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.