SSC Allmänt snack Träffar Vårträff Vårgårda Flygfält

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 101 totalt)
  • Författare
    Mats
    Deltagare

Nu när snön faller som tätast så känns det som vi skall planera för nästa träff på Vårgårda flygfält. Jag har snackat med Niclas Grill om vilka datum som passar för fallskärmsklubben. De har redan börjat hoppa så helgerna är egentligen uppbokade under hela våren. Men det finns 2 alternativ då klubben skall iväg under helger. Så det ser ut som följande:

Alternativ 1:

Påskhelgen, då kan vi hyra fältet vilken som helst av dagarna mellan den 5 till den 9/4

Alternativ 2:

Helgen innan storträffen. Alltså den 19-20/5.

Priset för kalaset är som tidigare, alltså 4000kr för en heldag. Nån hundring i diesel pengar till lastbilen skulle också vara välkommet.
      Så vi behöver nog bli minst 10 pers som kör för att det skall bli nån ekonomi i det hela. Men det finns plats för fler! Ni som var med förra gången kan ju intyga att man fick köra så mycket man ville!

Så först kör vi en röstning på vilket datum som är intressant och om det alls finns nåt intresse för detta. Efter det tar vi upp bindande anmälningar.

Om ni har synpunkter på upplägget från förra gången så kom med förslag i denna tråden också. Det är ju ni som gör träffarna till vad de är!
      Detta kommer vara ett ypperligt tillfälla att se till så bilen och föraren är i trimm inför storträffen, samt ett bra ställe för ”avrostning” för att låna ett uttryck från mc-kretsar.

Mats GBG
      Regionsansvarig Göteborg

PetterSolberg
      Deltagare

Har jag bil är jag på, annars tar jag cykeln dit 🙂

Patrik

X3000
        Deltagare

Jag är tok sugen.. Röstar på Måndagen den 9 april.. Dom flesta är lediga å har inget annat för sig 🙂

simo
          Deltagare

Kanongött Mats!
            Känns som april är mer rätt för egen del

/U – som tror att Jerrys kök är klart då…

Mats
            Deltagare

Två röster på måndagen den 9 april.
              Det känns som den dagen kanske är bäst. Alla har redan varit på Elmia och har endå ledigt på måndagen.
              Detdär med Jerrys kök låter ju som en bra idé, även om jag har svårt o tro att han dyker upp… det har varit lite väl mycket snack från den gubben när det gäller GBG träffar 😉

Nu får ni andra i regionen också se till och tycka till om detta. Så vi får en träff som så många som möjligt kan komma på.

Mats GBG
              Regionsansvarig Göteborg

Grusdraparn
              Deltagare

Kanonbra initiativ!

Men jag är tyvärr redan uppbokad båda föreslagna helger. Inte för att det skulle blivit någon körning för min del men jag hade gärna hjälpt till att välta upp alla koner som KN mejjar ner som vanligt 😀

/K – Från A till B i en WRC-astra

zwift
                Deltagare

Ja e klart på,
                  Beroende lite på hur jobbet ser ut då, kan tyvär inte rösta på vilken dag som passar mig bäst just nu, för jag åker till norge på måndag å ska jobba där ett tag framöver,

Inte säkert vi får ledigt den måndagen nämligen, men ska göra mitt yttersta för att få det,, det var ju sjukt skojj sist,,,

Tobbe/Borås

oskar
                  Deltagare

Jag är mer klar än någonsin 😀
                    Måste få ut och köra och det såg ju grymmt roligt ut förra gången :7
                    Jag röstar för måndagen den 9:e. dom låvade ju bra väder i påsk helgen med.

//Oskar

challe
                    Deltagare

Jag vill oxå vara med och leka.
                      Det va ju hur roligt som helst sist.
                      Lägger min röst på den 9 april

specialized
                      Deltagare

Röstar också på 9 april och hoppas jag inte är sjuk denna gången 🙂

Ganska sugen nu 😉

Mvh.Mattias – http://www.garaget.org/?car=18857
                        ———————————-
                        SS @ en halv förmiddag inklusive 3 snurrningar 😉

sille
                        Deltagare

Jag röstar hellre på den 8 april..
                          Då jag ska ha ”Födelsedagskalas” den 9:e
                          Vore sketsköj att få köra igen..

Robert

simo
                          Deltagare

Challe, e inte brorsan hel än?

Kommer Daniel o Pär göra Jonas sällskap?

Får man kanske se twinturbo o alla andra nya Göteborgare?
                            Kommer att bli svinkul kan jag lova 🙂

/U – Undra som STIred flyger hem för detta….

kamikaze
                            Deltagare

Challe, e inte brorsan hel än?

Jodå jag är nu hel och kanska sugen på att få svänga lite, fick ju höra hur kul ni hade det sist.
                              Måndagen 9 April dyker jag gärna upp

Mats
                              Deltagare

Dethär ser ju alldeles kanon ut!
                                8-9 som anmält intresse redan. Flest röster har lagts på måndagen den 9:e April. Så vi bestämmer nu att vi kör den 9:e.

Kostnad för detta evenemang kommer att bli 400kr per skalle förutsatt att vi blir 10st. Blir vi mer än 10 så sjunker priset såklart. Lite soppapengar till lastbilen också men det rör sig inte om många 100-lappar.

Så nu tar vi upp BINDANDE anmälningar. Har man anmält sig och inte dyker upp så kan man se framemot kompanismörj om man inte pröjsat för sig!!
                                Kopiera listan och fyll i namn. När vi har 10 namn så ringer jag Niclas och bokar fältet.

Klara för Vårgårda Flygfält den 9:e April:

1. Mats

Mats GBG
                                Regionsansvarig Göteborg

challe
                                Deltagare

Klara för Vårgårda Flygfält den 9:e April:

1. Mats
                                  2. Carl

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 101 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.