› SSC › Allmänt snack › Träffar › Vårträff Vårgårda Flygfält
- Detta ämne har 100 svar, 5,085 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 1 månad sedan av
challe.
-
FörfattareInlägg
-
19 mars, 2007 kl. 19:08 #14389
Mats
DeltagareNu när snön faller som tätast så känns det som vi skall planera för nästa träff på Vårgårda flygfält. Jag har snackat med Niclas Grill om vilka datum som passar för fallskärmsklubben. De har redan börjat hoppa så helgerna är egentligen uppbokade under hela våren. Men det finns 2 alternativ då klubben skall iväg under helger. Så det ser ut som följande:
Alternativ 1:
Påskhelgen, då kan vi hyra fältet vilken som helst av dagarna mellan den 5 till den 9/4
Alternativ 2:
Helgen innan storträffen. Alltså den 19-20/5.
Priset för kalaset är som tidigare, alltså 4000kr för en heldag. Nån hundring i diesel pengar till lastbilen skulle också vara välkommet.
Så vi behöver nog bli minst 10 pers som kör för att det skall bli nån ekonomi i det hela. Men det finns plats för fler! Ni som var med förra gången kan ju intyga att man fick köra så mycket man ville!Så först kör vi en röstning på vilket datum som är intressant och om det alls finns nåt intresse för detta. Efter det tar vi upp bindande anmälningar.
Om ni har synpunkter på upplägget från förra gången så kom med förslag i denna tråden också. Det är ju ni som gör träffarna till vad de är!
Detta kommer vara ett ypperligt tillfälla att se till så bilen och föraren är i trimm inför storträffen, samt ett bra ställe för ”avrostning” för att låna ett uttryck från mc-kretsar.Mats GBG
Regionsansvarig Göteborg19 mars, 2007 kl. 19:42 #146057PetterSolberg
DeltagareHar jag bil är jag på, annars tar jag cykeln dit 🙂
Patrik
19 mars, 2007 kl. 22:28 #146052X3000
DeltagareJag är tok sugen.. Röstar på Måndagen den 9 april.. Dom flesta är lediga å har inget annat för sig 🙂
20 mars, 2007 kl. 06:33 #145999simo
DeltagareKanongött Mats!
Känns som april är mer rätt för egen del/U – som tror att Jerrys kök är klart då…
20 mars, 2007 kl. 12:38 #146036Mats
DeltagareTvå röster på måndagen den 9 april.
Det känns som den dagen kanske är bäst. Alla har redan varit på Elmia och har endå ledigt på måndagen.
Detdär med Jerrys kök låter ju som en bra idé, även om jag har svårt o tro att han dyker upp… det har varit lite väl mycket snack från den gubben när det gäller GBG träffar 😉Nu får ni andra i regionen också se till och tycka till om detta. Så vi får en träff som så många som möjligt kan komma på.
Mats GBG
Regionsansvarig Göteborg20 mars, 2007 kl. 14:55 #146027Grusdraparn
DeltagareKanonbra initiativ!
Men jag är tyvärr redan uppbokad båda föreslagna helger. Inte för att det skulle blivit någon körning för min del men jag hade gärna hjälpt till att välta upp alla koner som KN mejjar ner som vanligt 😀
/K – Från A till B i en WRC-astra
20 mars, 2007 kl. 15:39 #146087zwift
DeltagareJa e klart på,
Beroende lite på hur jobbet ser ut då, kan tyvär inte rösta på vilken dag som passar mig bäst just nu, för jag åker till norge på måndag å ska jobba där ett tag framöver,Inte säkert vi får ledigt den måndagen nämligen, men ska göra mitt yttersta för att få det,, det var ju sjukt skojj sist,,,
Tobbe/Borås
20 mars, 2007 kl. 15:43 #146060oskar
DeltagareJag är mer klar än någonsin 😀
Måste få ut och köra och det såg ju grymmt roligt ut förra gången :7
Jag röstar för måndagen den 9:e. dom låvade ju bra väder i påsk helgen med.//Oskar
20 mars, 2007 kl. 15:57 #146082challe
DeltagareJag vill oxå vara med och leka.
Det va ju hur roligt som helst sist.
Lägger min röst på den 9 april20 mars, 2007 kl. 16:51 #146067specialized
DeltagareRöstar också på 9 april och hoppas jag inte är sjuk denna gången 🙂
Ganska sugen nu 😉
Mvh.Mattias – http://www.garaget.org/?car=18857
———————————-
SS @ en halv förmiddag inklusive 3 snurrningar 😉20 mars, 2007 kl. 18:07 #146081sille
DeltagareJag röstar hellre på den 8 april..
Då jag ska ha ”Födelsedagskalas” den 9:e
Vore sketsköj att få köra igen..Robert
20 mars, 2007 kl. 19:47 #146000simo
DeltagareChalle, e inte brorsan hel än?
Kommer Daniel o Pär göra Jonas sällskap?
Får man kanske se twinturbo o alla andra nya Göteborgare?
Kommer att bli svinkul kan jag lova 🙂/U – Undra som STIred flyger hem för detta….
20 mars, 2007 kl. 20:13 #146092kamikaze
DeltagareChalle, e inte brorsan hel än?
Jodå jag är nu hel och kanska sugen på att få svänga lite, fick ju höra hur kul ni hade det sist.
Måndagen 9 April dyker jag gärna upp20 mars, 2007 kl. 21:56 #146037Mats
DeltagareDethär ser ju alldeles kanon ut!
8-9 som anmält intresse redan. Flest röster har lagts på måndagen den 9:e April. Så vi bestämmer nu att vi kör den 9:e.Kostnad för detta evenemang kommer att bli 400kr per skalle förutsatt att vi blir 10st. Blir vi mer än 10 så sjunker priset såklart. Lite soppapengar till lastbilen också men det rör sig inte om många 100-lappar.
Så nu tar vi upp BINDANDE anmälningar. Har man anmält sig och inte dyker upp så kan man se framemot kompanismörj om man inte pröjsat för sig!!
Kopiera listan och fyll i namn. När vi har 10 namn så ringer jag Niclas och bokar fältet.Klara för Vårgårda Flygfält den 9:e April:
1. Mats
Mats GBG
Regionsansvarig Göteborg20 mars, 2007 kl. 22:01 #146083challe
DeltagareKlara för Vårgårda Flygfält den 9:e April:
1. Mats
2. Carl -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.