SSC Allmänt snack Träffar Vårträff Vårgårda Flygfält

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 101 totalt)
  • Författare
    Grusdraparn
    Deltagare

Fasen va trökigt att man inte kan vara med och funktionera, har fullt upp med SS2 (Söderhamn – Trollhättan) den 9:e.

Jag har gett Kryssträtysen (X3000) det ärofulla uppdraget att leverera Gbg-regionens Plåga till Vårgårda, men se nu för fasen till att den stannar i regionen, även fast den är ful som stryk. 😀
      http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/V%E5rg%E5rda-Konbana/IMG_0061.sized.jpg

Se också till att avlasta RaggarställsMats lite med roddandet så han får tid att sätta några snabba rundor!
      http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/Konbana-v%E5rg%E5rda-4-11-06/DSCF3338.sized.jpg

/K – satan va sugen man blir :7

simo
      Deltagare

Klart vi ska göra allt för att ha kvar plågan i regionen 😉 😀

/U

locko99
        Deltagare

Finns det nån max gräns? Är sugen till tårna men som sakt Elmia…födelsedags fest med polarna på lördag gör det svårt att bestämma om jag kommer.

Blir i så fall jag å en polare i sitt franska lejon.

//Martin

Mats
          Deltagare

Se till o ta det lugnt på födelsedagskalaset och så kommer ni upp till vårgårda och kör lite konbana.
            En perfekt helg. Elmia, fest och konbana!

Edit: Fest på lördag och du orkar inte köra på måndag… Hmmm hur mycket skall ni ”festa” egentligen? 😉

Mats GBG
            Regionsansvarig Göteborg

Chewie
            Deltagare

Mats!
              Hur är det med vädergarantier? Om det regnar hela dagen, måste vi pröjsa ändå?

simo
              Deltagare

Mats!Hur är det med vädergarantier? Om det regnar hela dagen, måste vi pröjsa ändå?

Kommer bara bli roligare o mer lärorikt om det regnar 🙂

Locko99: Kan du inte kröka så att det bara krävs en dag för tillnycktring?

/U

Twinturbo
                Deltagare

Sugen på att dyka upp, men det är mycket den helgen (2 dagar att hälsa på våra resp. föräldrar samt Elmia). Känns som om man skulle vilja ta det lugnt någon dag innan jobbet också.

Kan man droppa in oanmäld ett par timmar om lusten faller på?

Mats
                  Deltagare

Det skall väl gå. Men du kommer få pröjsa lika mycket som alla andra. 😉

En grej som jag kom att tänka på nu. Jag har ju sagt att utomstående får betala 400 för banan och 50kr i diesel pengar. Detta gäller alltså alla som inte är medlem i SSI och betalt medlemsavgiften -07. Så ta med medlemskortet!

Mats GBG
                    Regionsansvarig Göteborg

griml0ck
                    Deltagare

Ska vi köra flygande start? 40 km/h. Nöta koppling e för streetracers? 😉 :+ 😛 😀

PetterSolberg
                      Deltagare

Mats!Hur är det med vädergarantier? Om det regnar hela dagen, måste vi pröjsa ändå?

Tuggarn.. Det regnar aldrig här.. bara snöar eller så skiner solen!!

Patrik.. som längtar efter schysst subaru ljud här igen 🙁 :9

Mats
                        Deltagare

Jepp, vi får pröjsa endå!
                          Men de blir ju bara roligare med lite regn.

Raggarställs Mats
                          Regionsansvarig Göteborg

griml0ck
                          Deltagare

rapsolja på hela banan annars? 😀 Kanske ska skita i r-mackorna då 😛

Surbarbro
                            Deltagare

rapsolja på hela banan annars? 😀 Kanske ska skita i r-mackorna då 😛

Jag har redan konstaterat att jag inte ska ha R-mackorna.
                              Fast det beror på att vi är fyra i bilen.
                              Så länge som sonen inte har tagit lappen så….får servicebilen stå hemma.
                              / Catrine

simo
                              Deltagare

Tror inte att det kommer att skilja så mycket tidsmässigt med lr utan rmackor faktiskt…dels för att det är en sådan kort bana samt att det är en massa väntan mellan gångerna

/U

challe
                                Deltagare

Mats har du kvar samma kontonuffror som förra gången?, annars kan du väl PMa de siffror som gäller så att man kan betala iförväg och slippa stå och feppla med det när det ska köras

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 101 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.