SSC Allmänt snack Träffar Vårträff Vårgårda Flygfält

Visar 15 inlägg - 76 till 90 (av 101 totalt)
  • Författare
    simo
    Deltagare

Kommer det att vara samma fina upplägg med kaffe o grejer denna gången oxå?

/U – som gillar kaffe

zwift
      Deltagare

Och korv?

Tobbe/Borås ”gillar korv me bröd”

Chewie
        Deltagare

Vilken tid är det som gäller? 09:00 eller????

Ev har vi en ådi kort på måndag. Han e inte hundra..

simo
          Deltagare

Vad tror ni, börja lägga banan strax efter 0800 så är allt klart så vi kan börja köra vid 0900 tiden.

Jag kommer att ta med en liten kompressor för de som vill labba med däcktryck.

/U – endast vallning av handskarna kvar 🙂

Mats
            Deltagare

Kaffe ska vi väl kunna lösa.

Korven får ni ta med själva denna gång. Troligtvis finns grillen kvar så vi kan låna den denna gången också. Kol kan jag fixa.

Vi kör förarmöte kl 09.00 och sen kör vi ett följevarv o så siktar vi på att vi börjar köra vid 09.30.

De som jag bett hjälpa till med banan kan dyka upp vid 07.30.

Vi kommer att behöva några funktionärer under dagen också till tidtagning och liknande. Men jag tror inte det blir nåt problem. Alla vet ju om att nån gång under dagen får man ”funktionera” lite.

Vi kör betalning på plats denna gång. Om man nu inte tvunget vill sätta in pengar på kontot. Då är det samma nummer som tidigare. Märk inbetalningen bara.

Mats GBG/ska iväg o hämta r-mackorna snart…
              Regionsansvarig Göteborg

Chewie
              Deltagare

Vad sägs, full cambervinkel eller? Tänkte modda lite bultar för bättre vinkel, eller ska man låta dom vara kanske? 😉 😉

simo
                Deltagare

Känns lite lurigt att modda bultarna…men visst ska det vara max camber 🙂

/U

Chewie
                  Deltagare

Hur länge håller vi på, någon begränsning på sluttid när det ska vara tyst på banan?

Mats
                    Deltagare

19.00 ska de va tyst. Så ni får nog åka så mycket ni vill…

Vi håller på så länge ni vill köra. Dock längst till 19.00.
                      Sen ser jag gärna att nån hjälper till att plock ihop banan och städa området inan vi drar.

Mats GBG
                      Regionsansvarig Göteborg

oskar
                      Deltagare

Sen ser jag gärna att nån hjälper till att plock ihop banan och städa området inan vi drar.Mats GBGRegionsansvarig Göteborg

Klart vi hjälps åt med det 🙂

//Oskar

simo
                        Deltagare

Nu ska jag iväg på träningsläger…syns på måndag! 🙂

/U

specialized
                          Deltagare

Ställde mina ben på -2.1 grader fram och – 1,7 bak på hjulinställningen i förrgår 🙂

Men inte fan blir jag snabb för det 😀 för mycket skit bakom ratten 😀

Mvh.Mattias – http://www.garaget.org/?car=18857
                            ———————————-
                            SS @ en halv förmiddag inklusive 3 snurrningar 😉

MittX
                            Deltagare

jag kommer me, men är en sån jävla mes så ja kommer inte köra tyvärr!
                              har för övrigt inga dämpare bak. dom måste bytas innan man kan ge sig på avancerad körning och sen så kör ja på sommardäck slicks just nu. gick inte en genom besiktingen ju! men ja kommer dit och kikar in så lär man få mersmak för denna fordons utövning! sitter ju ändå och häckar 3mil från vårgårda!

kostar det att bara titta på alla som har kul?
                              och är det okej att ta me lite polare som vill titta?

oskar
                              Deltagare

jag kommer me, men är en sån jävla mes så ja kommer inte köra tyvärr!har för övrigt inga dämpare bak. dom måste bytas innan man kan ge sig på avancerad körning och sen så kör ja på sommardäck slicks just nu. gick inte en genom besiktingen ju! men ja kommer dit och kikar in så lär man få mersmak för denna fordons utövning! sitter ju ändå och häckar 3mil från vårgårda!kostar det att bara titta på alla som har kul?och är det okej att ta me lite polare som vill titta?

Ska jag ta med mig mina dämpare så kan vi göra affär?? 😉 😉 :+

//Oskar

STIred
                                Deltagare

för mycket skit bakom ratten :DMvh.Mattias

De e de la inte… :* :7

/r

Visar 15 inlägg - 76 till 90 (av 101 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.