- Detta ämne har 48 svar, 2,173 deltagare, och uppdaterades senast för 21 år, 1 månad sedan av modulated.
-
FörfattareInlägg
-
2 november, 2003 kl. 12:50 #13657modulatedDeltagare
Denna månads träff är flyttad, till lördagen den 22/11.
Samling utanför McD vid Hälla som vanligt klockan 13 för
lite tjöt, en fika, en hamburgare, kanske en tur runt
omgivningarna.Sedan gör vi under eftermiddagen en omgruppering till Köping
och mitt hem för ett litet kalas, med grillning så klart.
De som vill grilla tar med korv och egen grillpinne då det
kommer att grillas över öppen eld. Eller om nu intresse
skulle finnas så kan vi istället kasta in en engångsgrill, men
det är inte lika rätt ;-). Tyvärr kan jag inte erbjuda alltför
många sovplatser, men några går ju alltid att skaka fram, å vill
nån tälta på balkongen så går det utmärkt, det ryms väl ett
par tre tält där :D. Egen dryck medtages för enkelhetens skull.Observera således att det är flyttat till lördagen den 22/11.
Välkomna!// Patrick P.
Regionsansvarig Västerås
2 november, 2003 kl. 21:16 #132038BlockenDeltagareOerhört trevligt initiativ från dig Patrick!
Blocken är KLAR KLAR KLAR! 🙂
/AB
PS. Finns det någon badplats i närheten? 😉 (Internt) DS.
3 november, 2003 kl. 12:28 #132050modulatedDeltagareTror nog att badhuset har stängt när kalaset drar igång, så
tyvärr finns det ingen badplats, å jag har inte fått upp poolen
på balkongen än ;-). Men fötterna kan väl svalkas i duschen om inte
annat :D.// Patrick P.
Regionsansvarig Västerås
3 november, 2003 kl. 20:27 #132039BlockenDeltagareNär jag & P. Värsting arrangerade wallyträff i Västerås för snart två år sedan tog vi 10:- i frivilligt inträde som gick oavkortat till den person med längst färdväg! KN-Ulrik från Göteborg vann! 😀
Blir det något liknande den 22e?
/Black – 4 mil till Söping 😉 😀
3 november, 2003 kl. 20:29 #132023SecretAgentManDeltagareJag är klar på 20:- till långväga gäster. 😀
/J
3 november, 2003 kl. 20:39 #132051modulatedDeltagareKlart det skall roddas ihop en soppaskål 🙂 å en
selma per person är ju inte så farligt…// Patrick P.
Regionsansvarig Västerås
3 november, 2003 kl. 23:42 #132030LegacyLarsaKeymasterSka försöka boka in detta!
/Larsa
ps. 15-mil för lite fest är väl inget… 😉 (enkel)
ds.
6 november, 2003 kl. 20:57 #132026OzODeltagareLeeeeeeeeeeeeeelle klar, klar, klar!!!
“I would be unstoppable… if I could just get started!”7 november, 2003 kl. 19:57 #132031LegacyLarsaKeymasterDen dagen är inbokad!
Tar med mig cola, då koffeinhalten i denna dryck, är straxt över det jag klarar av, så jag brukar blanda ut det med fanta 😉 däremot kan det tänkas att jag kan vara fyllechaffis i utbyte mot sängplats och frukost på sängen… 😉 😀/Larsa -go och glad -kexchoklad!
7 november, 2003 kl. 22:35 #132040BlockenDeltagareLarsa> Cola dricker vi på jobbet! 🙂
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album55/Let_s_dance.thumb.jpg
/Black
8 november, 2003 kl. 11:45 #132049skytiskapilenDeltagareVärldsklass på fotot. Eller motivet kanske?:D
Ska försöka frigöra mig ifrån några inbokade plikter som godfather, detta tillfälle vill man ju inte missa!
9 november, 2003 kl. 08:49 #132070SubaruPhilleDeltagarehumm låter skojigt.. 🙂
Man kanske borde kolla hur båtarna går här från ön..
/mvh phille
10 november, 2003 kl. 20:19 #132052modulatedDeltagareHerr Block har med hjälp av en mutmiddag (tack för den goda maten
förrexten) förhandlat sig till att det kommer att serveras en skvätt
(5 liter ungefär) bål. Resterande dryck medtages själv, å glöm
för alltivärlden inte grillpinnarna å körven!// Patrick P.
Regionsansvarig Västerås
10 november, 2003 kl. 23:00 #132041BlockenDeltagare>Herr Block har med hjälp av en mutmiddag (tack för den goda
>maten
>förrexten) förhandlat sig till att det kommer att serveras en
>skvätt
>(5 liter ungefär) bål. Resterande dryck medtages själv, å
>glöm
>för alltivärlden inte grillpinnarna å körven!
>
>// Patrick P.Regionsansvarig Västerås
———————-
Klaaaaaaaaaaaaaaar klaar klar! 🙂
Blir bra!
/Black
14 november, 2003 kl. 11:06 #132032LegacyLarsaKeymasterHar en kompis som startat en munkfabrik, http://www.mooncar.se(ja-ja, dom tillverkar iallafall munkar) om folket vill kan jag ta med ett gäng sådana till köpingfesten… dom är hur goda som helst…:)
/Larsa
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.