Jag letar efter ngn som ska åka från västerås till sthlm inom de närmaste dygnen. Pm’a mig isåfall.
Har ngra grejor(2st t-shirts) som jag skulle vilja ha hit och ska själv inte till västerås planerat iaf. så det blir ju en lite onödig soppakostnad såhär i 11.90krliterntider ;(
edit. tittar på vad posten ska ha för frakten men det känns som att det går både fortare/säkrare och kanske blir billigare med nån härifrån 😉
_______________________________________________________________________________ :::::ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile:::::
Men, det låter som att det är lättare/smartare med Ozo(då jag gissar att han är i västerås och inte passerar?) så slipper du strula med att göra en avstickare..
Tack! till er båda!
:*
Jag ringer dig Göran!
edit. det gör jag inte alls det..har missat att lägga in ditt nummer 😮 Jag pm’ar..
ok, shysst! 🙂 Rock on Cristopher..Men, det låter som att det är lättare/smartare med Ozo(då jag gissar att han är i västerås och inte passerar?) så slipper du strula med att göra en avstickare..Tack! till er båda! :* Jag ringer dig Göran!edit. det gör jag inte alls det..har missat att lägga in ditt nummer 😮 Jag pm’ar..-JR
Ska stanna i V-ås och leverera en baklucka med STIvinge som min resepolare och kartis ”Kocken” har som ”handbagage”
men stannar inte mer än nödvändigt i ”Grukstan” 😉 😉
/
fraSSe