SSC Allmänt snack Träffar Västeråsregionen inbjuder till Grillträff Lördagen 9/6

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 16 totalt)
  • Författare
    Patrik K
    Deltagare

Tjena alla goa medlemmar!

Nu tänkte jag starta min tid som regionsansvarig för Västerås med en liten ”get together”.

På Lördag den 9:e Juni tar vi och träffas ute på Björnön och grillar, trivs och spelar kubb.

Är det ngn som vill ta med ngt annat roligt som vi kan leka med så är det fritt fram.

Jag tänkte ta och presentera mig för er som inte känner mig och för er som känner mig så fortsätter vi från där vi slutade sist ;o) Det blir lite snack om vad jag tänkt göra under året som kommer men mitt mål är även att ta in förslag från ER om vad NI vill göra, så ta en stund och fundera på det innan Lördag.

VEM: Alla medlemmar samt anhöriga/vänner oavsett regionstillhörighet är välkomna

VAR: Längst ut på Björnön, följ den asfalterade vägen, åk så långt ut det bara går. Vid bommen får vi parkera våra skönheter och knata en bit, följ asfalten rakt fram heeela vägen till du/ni kommer till den stora gräsplanen nere vid vattnet. Karta finns på Eniro om det behövs.

NÄR: Tänkte vi träffas kl.17 nu på Lördag den 9:e Juni

UTRUSTNING: Det ni ska äta & dricka =P Ta med engångsgrillar, enklast så =) Har rekat o det finns en halvtaskig grill men inget att rekommendera.

Ring om frågor uppstår, 0733-225522

Patrik Kjellvås

Regionsansvarig Västerås

SecretAgentMan
      Deltagare

Jag lär snegla en smula i kalendern, men jag är klar, tror Madde är klar med! 🙂

/J

Tallen
        Deltagare

Klar,klar,klaaaaaar! Blir fiiint de där.

/D

SecretAgentMan
          Deltagare

Fasen, borde vi inte dra ihop ett sjujävla gäng och lira lite brännboll? 😀

Kom igen nu slashasar! 😉

/J

simo
            Deltagare

Fasen, borde vi inte dra ihop ett sjujävla gäng och lira lite brännboll? :DKom igen nu slashasar! ;)/J

Fasen, att du var en sådan sportdåre hade man ju inte en aning om 😉 😀

/U – ölbrännboll…smaskens

SecretAgentMan
              Deltagare

Jag bjuckar på pilsner och gästsäng om du ramlar upp KN! 😀

/J

simo
                Deltagare

Tackar för erbjudandet…men den 9:onde ska jag byta ut en dörr, smälla upp en vägg o sätta in ett fönster.
                  Huh, kan bli så att det går åt en pils lr två

/U

Patrik K
                  Deltagare

Fasen, borde vi inte dra ihop ett sjujävla gäng och lira lite brännboll? :DKom igen nu slashasar! ;)/J

Bollträ + boll redan packat 😉 Ölen brukar ta med sig själv, trevligare ”objuden” gäst får man leta efter (funderar på att ta med tältet så man kan ta sig en eller två) :+

Jerry: Det räcker ju om vi är minst fyra så kan brännbollen vara ett faktum, gäller ju bara inte att missa utslaget, då blir det sidbyte rätt ofta 😀

Se så, ramla på nu bara, du med KN, it´s going to be a happening to remember.

// Patrik K – Ser fram emot Lördagen

LegacyLarsa
                    Keymaster

Det är nästan så man blir lite sugen, nu när man är i stor-stan(järfälla) så är det ju inte mer än 10 mil dit..
                      Dock så är det lite svårt att ta sig fram på kryckor..

I vilket fall får ni ha kul!

/Invalidot

Patrik K
                      Deltagare

Det är nästan så man blir lite sugen, nu när man är i stor-stan(järfälla) så är det ju inte mer än 10 mil dit..Dock så är det lite svårt att ta sig fram på kryckor..I vilket fall får ni ha kul!/Invalidot

Såklart du ska komma Larsa!!! 😉

Jag bär dig på ryggen ner till vattnet och serverar maten, häng på ba, var ju ett tag sen…

// Patrik K – som går på 5-dagarsledigt nu och ska viiila samt fixa i lghten, så kanske den blir klar ngn gång :+

Tallen
                        Deltagare

Snart dags! Fan va jag är LADDAD! 😀

/D

Patrik K
                          Deltagare

LADDAD är bara förnamnet Tallen 😀

Nu ska jag paxka kubbet, slagträt o sen blire ner på stan o iväg =)

// Synes

Patrik K
                            Deltagare

Ja det var trevligt :+

Härligt med lite grillat och kubb. Nu har vi en hel del kul att se fram emot.

Detta ska bli en redigt trevligt år för Västeråsregionen.

// Patrik K

Tallen
                              Deltagare

Ja, visst var det. Stiirriiike one!! Djävlar va gött vettu. Synd bara att dom andra fuskade i kubbmatchen :+

/D

alrik
                                Deltagare

Ja, visst var det. Stiirriiike one!! Djävlar va gött vettu. Synd bara att dom andra fuskade i kubbmatchen :+ /D

Tss… 🙂
                                  Ungdomlig uthållighet slog dom äldres vishet i kubben. 😛

Kommer bli riktigt skoj år här i krokarna efter att ha hört planerna.

/Mikael

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 16 totalt)
                                • Ämnet ”Västeråsregionen inbjuder till Grillträff Lördagen 9/6” är stängt för nya svar.