SSC Annonser Köpes – Delar Vattenskydd till små huvscoopen GT

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    izual
    Deltagare

Är ute efter de små plastbitarna som skall sitta under de 2 mindre scoopen.

Vill inte ha vatten på filtret eller batteriet längre.

Någon som har liggandes eller som vet var man får tag i dem?

izual
      Deltagare

Bump, om ingen har så vart får man tag i dem?

larsallan
        Deltagare

”Everyting that is made by man can be made again.” Jay Leno

Annars måste det väl finnas hos subaru handlarn? Men ingenting där är ju billigt.

lunkan
          Deltagare

Jag ska ha sådana liggandes nånstans, vad betalar du så jag vet om det är värt att ens leta? 😉

izual
            Deltagare

Ingen aning vad de kostar men jag kan bjuda 250 med frakt för dem för jag behöver dem verkligen.

Niklas
              Deltagare

Närmaste Subaruverkstad borde nog kunna fixa fram dem (men räkna med överdrivna priser), eller en skrot som har en krockad GT. Jag har aldrig sett dessa som eftermarknadprylar.

Däremot finns det ju ett gäng som tagit bort dem för att få bättre urluftning av värme från motorn. Jag har tagit bort mitt högre över luftfiltret men har kvar det över batteriet av säkerhetsskäl. Men eftersom du ville ha båda så hjälper det inte mycket med ett…

Edit: Tyckte jag läste genom tråden men så har jag ändå bara skrivit sånt som redan står i tråden. Jaja. Eko.

izual
                Deltagare

Var på lokala subaruverkstan i dag men det var tyvärr ingenting som gick att beställa.

Får väll kolla på skrotarna antar jag.

MariaimprezaGT
                  Deltagare

äsch.. .flytta batteriet till bagaget 😉 säkert både billigare å lättare 🙂

Maria

Skylifting is teh #### 😉

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.