Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 32 totalt)
  • Författare
    karlberg
    Deltagare

Söker en 6 petad dccd låda till min type r efter som min 5 petade håller på att rasa

karlberg
      Deltagare

Uppar

karlberg
        Deltagare

Ingen som har??!

Turbovin
          Deltagare

Är väl lika bra att ta hem från England? Pundet står visserligen ganska ofördelaktigt nu. http://www.japperformanceparts.co.uk/ tar £2850 för 6-petad JDM STI-låda med kardan och diff.

Fladric
            Deltagare

http://www.ebay.co.uk/itm/1993-to-2007-Subaru-Impreza-6-Speed-Gearbox-conversion-kit-TY856WN3CA-non-dccd-/171550155924?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3ASubaru&hash=item27f12fa494

Rätt kurs (£1650 för låda, diff, drivaxlar bak samt hubbar bak, dock inte JDM) och ett trevligt företag! Har inte köpt nått från dem men har ringt dem ett antal gånger och de har varit väldigt trevliga och hjälpsamma 🙂

Turbovin
              Deltagare

Lite tråkigt att frångå DCCD på en Type R när de har det från fabrik bara. Lådorna utan brukar va ganska mycket billigare.

Fladric
                Deltagare

Ah, såg inte att den du länkade var DCCD!
                  Håller med dig, DCCD är ju kul 🙂 men betydligt dyrare!

Fredsson
                  Deltagare

Den lådan skulle passa min forester fint, blir till o kolla närmre 🙂

Javiisst
                    Deltagare

http://www.ebay.co.uk/itm/1993-to-2007-Subaru-Impreza-6-Speed-Gearbox-conversion-kit-TY856WN3CA-non-dccd-/171550155924?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3ASubaru&hash=item27f12fa494

Rätt kurs (£1650 för låda, diff, drivaxlar bak samt hubbar bak, dock inte JDM) och ett trevligt företag! Har inte köpt nått från dem men har ringt dem ett antal gånger och de har varit väldigt trevliga och hjälpsamma 🙂

denna låda är ju inte DCCD. NON-DCCD?

Fladric
                      Deltagare

Vet, skrev det två poster ovanför din 🙂

Javiisst
                        Deltagare

Ah, såg inte att den du länkade var DCCD!
                          Håller med dig, DCCD är ju kul 🙂 men betydligt dyrare!

som jag ser så skrev du att du inte såg att det VAR DCCD 😛

Fladric
                          Deltagare

som jag ser så skrev du att du inte såg att det VAR DCCD 😛

Haha ja, det skrev jag också 🙂

Menade att jag inte såg att TS letade en DCCD eller att den Turbovin länkade hade DCCD 🙂 Så missade totalt vad TS var ute efter egentligen (en 6 petad med DCCD!) :p:D

Javiisst
                            Deltagare

Haha ja, det skrev jag också 🙂

Menade att jag inte såg att TS letade en DCCD eller att den Turbovin länkade hade DCCD 🙂 Så missade totalt vad TS var ute efter egentligen (en 6 petad med DCCD!) :p:D

haha 🙂

finns jätte billiga i USA men frakt o tull o moms gör det dyrare än Sverige

Fladric
                              Deltagare

Jo, de är riktigt billiga i USA om man bott där 🙂

Javiisst
                                Deltagare
                                Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 32 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.