SSC Annonser Säljes – Delar Växellåda från GT00 med fäste, drivaxlar och kardan

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Markus
    Deltagare

Hej

Jag har en växellåda från en GT00 ligger i garaget som jag vill bli av med. Till den har jag, drivaxlar, växellådsfästet samt kardan med stödlagret.

Lådan är renoverad 2008 enligt uppgift och är till synes i mycket bra skick. Inga spår av metallflisor hittades i oljan. Synkringarna är som nya och jag misstänker att ena stocken är bytt, men har inga papper på det. Den är i nuläget kluven och kan lätt inspekteras innan köp. Monterar ihop den innan leverans om så önskas.

Här finns en bild inifrån lådan. Kan fixa fler ifall det är av intresse samt även på de andra delarna. http://temp.sneproductions.com/CIMG1193.JPG

Jag säljer helst allt i ett svep men inget måste. Vad lådan är värd vet jag bara på ett ungefär men skicka ett bud så kan vi nog mötas på ett bra pris. Vill inte sälja till överpris till kära klubbmedlemmar.

Prylarna finns i Örebro men jobbar i Stockholm så personlig leverans kan ordnas till orter däremellan.

Mvh
      Markus
      0733900455

Markus
      Deltagare

Lådan såld och jag önskar nya ägaren många roliga timmar med den.

Det som finns kvar nu är drivaxlarna samt kardan med stödlager.

Markus
        Deltagare

Uppar den här lite då jag har axlar, kardan och nu även en komplett R160-diff med axlar till salu. Allt från en GT00. Prylarna har gått ca 12000 mil.

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.