SSC Allmänt snack Allmänt småprat Växellådsrenovering samt nästan rasad kamrem på 2,5 år gammal bil…

Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Dubbelt, poängterade samma som Mats.

Plogen
      Deltagare

Jag har gjort i ordning No1:s Sti 06:a (3 mil gammal+:). Det är mycket jobb, men omöjligt är det inte. Gjorde även i ordning vår WRX (svart-blå metallic). Det går att få mörka imprezor snygga. Men det tar tid och krävs rätt person bakom polermaskinen. Men Pannan, du pratade väl med Jörgen, jag förmedlade bara kontakten?

Sen en liten notis: Jag jobbar inte hos Jörgen, vi är bara väldigt bra kompisar. Jag kör eget 🙂

Rinningar i Subaru orginallack, verkar konstigt… aldrig hört eller sett något om det.

FlyingFin
        Deltagare

Hepp!

Verkligen tråkigt det som har hänt dig och naturligtvis alla andra som har haft problem med sina relativt nya bilar. Hoppas att allt ordnar upp sig. Får ju själv hålla tummarna att inget ska hända med ens egen bil.

Vad är IM som jag nu har läst några ggr i denna text?

Är det kanske Generalagent: International Motors (Nordic) AB.
          Subaru Direkt 020 – 78 22 78?

Mvh Pekka ”When we came in to the woods, we went really FLAT OUT”
          -Tommi Mäkinen 😀 Älskar min PSE III när jag kör den FLAT OUT :7

Lefty
          Deltagare

Japp, det är IM (International motors)

pannan
            Deltagare

Det lär väl vara svårt att få ut diff- och lådgrejer på garantin för dig Pannan…kräver inte IM att bilen är (hyffsat) original fortfarande ;).mvh Mats N – som kommer ihåg när 17″-fälgar och bytt slutrör var lika med INGEN garanti…

Har bytt olja nu och det mesta har försvunnit. Så det var nog inbillning det mesta. Är överkänslig för just ljud inuti en bil. Allt skall vara tyst och sitta fast.

Lefty
              Deltagare

Vilken olja bytte du till ? *nyfiken*

Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.