nä tycker det börjar bli lite subaru nu i stan men det verkar inte vara några som är här inne vet bara en till!! är ni mkt i kalmar då?!
i helgen blir det nog race i stan:):):):)
Andreas
nje, det e jag och en polare som har impreza, han e inte så aktiv här men, jag vet att det går några stycken runt kalmar området, men inga som verkar aktiva…:(
hmmm, i sommar får jag åka upp till växjö så får vi slå våra rallyhjärnor ihop 😉
ok jag har en wrx 01 som jag få tillbaka om en månad från reperationen! verkar som det kommer mer och mer! få ta och ragga ihop några någon dag och göra något skoj vad har du gjort på din eller vad har du för reg nummer så kan jag nog lista ut vem det är!:):):)
Andreas
då ska jag ta och komma ut och hälsa på någon dag då! har du mera impreza kompisa i växjö jag han med den röde brukar hänga få ta och fixa någon träffa framöver tycker jag! kanske kan få hitt dom från kalmar med om du är sugen på att slå ihop impreza hjärnorna någon gång?
Andreas
Snart så ska min röde Impreza ut i Växjö och göra vägarna osäkra hehe.. Verkar endå finnas en del Imprezor här i Växjö det är ju
kul. Såg en silvrig GT med orginal vingen i Växjö igår har ej sett den innan.
tycker jag med i slutét av månaden i få fall så min är tillbaka efter lagning är det din svarta som brukar stå i bärgsnäs? har spionerat lite:) kanske även kalmar gänget vill komma? kan ju kolla ju!
andreas