- Detta ämne har 12 svar, 1,534 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 12 månader sedan av Motorsport.
-
FörfattareInlägg
-
23 november, 2011 kl. 20:57 #27217MotorsportDeltagare
Hej!
Ny medlem fr.o.m. Idag men borde blivit det mycket tidigare. Bra initiativ det där att göra om impreza klubben till en märkes klubb istället.Jag jobbar själv med Subaru i Växjö och har gjort i 7 år nu. Kör givetvis Subaru privat och då en outback 2,0d business 2010, tyvärr så låter inte sambon mig använda den. Så nu när min sommarbil (tyvärr ingen Subaru) är avställd så köpte jag mig en vinterbil. En impreza wrx 2005. Vilken rolig bil! Har ni några aktiviteter på vintrarna i växjötrakten?
Mvh
Peter23 november, 2011 kl. 21:10 #232598TomKDeltagareHej!
Är dock inte från Växjö men hälsar dig välkommen! 🙂
23 november, 2011 kl. 21:36 #232592Janne248DeltagareVälkommen!
23 november, 2011 kl. 23:41 #232594mikkeDeltagareVi är väl inte så många aktiva från klubben här i Växjö, du får väl hänga med v-sr osv, har inte så bra koll på det själv 😛
Välkommen!
24 november, 2011 kl. 15:19 #232595AnderssonDeltagareVälkommen Peter
Jag försökte få ihop en träff i Växjö för några veckor sedan men intresset va svagt. Det va bättre när vi hälsade på dig och körde gokart efteråt förra året. Mikke va det förresten som vann den och även bästa vinnartalet: Mycke bra kört allihop men tyvärr räckte det inte denna gången heller. 🙂 Dessvärre vann han även i våras när vi körde en gokartträff i Anderstorp.
Har du några förslag på en träff är det välkommet men fram till jul är det fullt i min kalender iaf. Men nästa år är det bara Svenska Rallyt som är planerat innan banträffarna drar igång så ser du någon plogad is i Växjötrakten så bara lägg ut en träff här.24 november, 2011 kl. 15:54 #232601MotorsportDeltagareOK jag skall ha detta i åtanke.
Kanske vi kunde köra någon gemensam grej på Motorsport där vi visar bilarna…..Välkommen Peter
Jag försökte få ihop en träff i Växjö för några veckor sedan men intresset va svagt. Det va bättre när vi hälsade på dig och körde gokart efteråt förra året. Mikke va det förresten som vann den och även bästa vinnartalet: Mycke bra kört allihop men tyvärr räckte det inte denna gången heller. 🙂 Dessvärre vann han även i våras när vi körde en gokartträff i Anderstorp.
Har du några förslag på en träff är det välkommet men fram till jul är det fullt i min kalender iaf. Men nästa år är det bara Svenska Rallyt som är planerat innan banträffarna drar igång så ser du någon plogad is i Växjötrakten så bara lägg ut en träff här.24 november, 2011 kl. 16:41 #232596AnderssonDeltagareOK jag skall ha detta i åtanke.
Kanske vi kunde köra någon gemensam grej på Motorsport där vi visar bilarna…..Premiärvisning på XV / SSC- träff kanske nästa år?
25 november, 2011 kl. 07:30 #232602MotorsportDeltagareabsolut något vi kan kika på.
Köpte föresten in en Impreza 2,0D Sport 2011 med ca 2000mil på mätarn igår.
Om ni vet någon som är sugen30 november, 2011 kl. 11:47 #232599bsrmickeDeltagarePremiärvisning på XV / SSC- träff kanske nästa år?
Finns intresse av ett studiebesök på BSR samtidigt så är det bara att höra av er.
30 november, 2011 kl. 14:03 #232593andreaswrxDeltagareFinns intresse av ett studiebesök på BSR samtidigt så är det bara att höra av er.
Klubbträff med bänkning för en liten kostnad på bsr, perfekt regionträff i Växjö:)
30 november, 2011 kl. 14:48 #232600bsrmickeDeltagareKlubbträff med bänkning för en liten kostnad på bsr, perfekt regionträff i Växjö:)
Beror ju lite på hur många “bänkningar” du tänkt tar ju en liten stund att sätta upp en bil och koppla in givare, Men någon valfri bil som demokörning är ju inga problem.
30 november, 2011 kl. 23:54 #232597AnderssonDeltagareJa det låter intressant, jag bänkar gärna min men det får nog bli i början av nästa år då det är ganska fulltecknat fram till jul.
2 december, 2011 kl. 20:10 #232603MotorsportDeltagareLåter som vi skulle kunna sy ihop något 😉
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.