• Detta ämne har 14 svar, 1,403 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år sedan av Phille.
Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 15 totalt)
  • Författare
    Fancy
    Deltagare

Tjena!
      Bara lite nyfiken finns det någon i Sverige som kör med Veilsides bodykit på sin GT?

/Patrik

veilside
      Deltagare

Hej! jag har ett veilside bodykit monterat på min -00. Passformen är inte hundra procentig. Tror det är byggt för bilar med årsmodell -98.

///Matte.j///

Fancy
        Deltagare

Tjena fan då blir man inte ensam i sverige då 🙂
          Har du några bilder?? Skall montera mitt snart nu…

MVH patrik

veilside
          Deltagare

Nej. Det blir du inte! Vi e bara Två än så länge i alla fall.

Hur löste du det med regplåten? Har inte fixat det en men funderar på att bygga om bakre kofångaren. Min va gjord för USA-plåten.

///Matte.j///

Fancy
            Deltagare

Fixade amerikanska hållare sen beställa från vägverket ta ett kotr och visa att det inte går med vanliga bara

mvh patrik

SubaruPhille
              Deltagare

Bilder! 🙂

är mycket intresserad hur detta kit ser ut,

Mvh Phille

Fancy
                Deltagare

På veilside.com finns några rätt ok bilder men jag lovar när mitt är på och lackat skall jag allt ha en lite foto session 🙂

/Patrik

Fancy
                  Deltagare

Tjena har lagt upp lite bilder på paketet plus montering på min sida på garaget.org. Dock ännu olackat men håll till godo 🙂

Mvh Patrik

SubaruPhille
                    Deltagare

Trevligt kit!
                      Lycka till!

Morpheus78
                      Deltagare

Jag väntar åxå på detta kit, borde dyka upp vilken dag som helst nu…
                        En fråga bara till er som har detta redan: vad är det som inte passar 100% och går det att göra något åt det ???
                        Väldigt tacksam för svar.. ( det är en 00:a det ska sitta på )

Morpheus78
                        Deltagare

Matte.J. och Patrik u got PM…….

Fancy
                          Deltagare

Någon som har någon idé om hur man löser problemet med skylyplats. VV vill inte skicka de små 300*110 skyltarna utan hävdar att i orginalutförande så passar 510*110. Vill ju gärna inte såga sönder hela bakkjolen för en jävla regskylt!! Finns ju ”illegala” skyltar att köpa men frågan är vad polisen tycker omdet… Vet inte hur mycket böter det är varje gång man skulle åka ditför det… *suck*

/Patrik

X3000
                            Deltagare

>Någon som har någon idé om hur man löser problemet med
                              >skylyplats. VV vill inte skicka de små 300*110 skyltarna utan
                              >hävdar att i orginalutförande så passar 510*110. Vill ju gärna
                              >inte såga sönder hela bakkjolen för en jävla regskylt!! Finns
                              >ju ”illegala” skyltar att köpa men frågan är vad polisen
                              >tycker omdet… Vet inte hur mycket böter det är varje gång
                              >man skulle åka ditför det… *suck*
                              >

Det är 4oo kr böter per skylt.. (Det är iaf vad jag betalat.)
                              😉

David
                              Deltagare

Japp 400:- för ingen skylt (illegal räknas som ingen alls)

/D

Phille
                                Deltagare

Skicka in med bild och försök igen. 🙂
                                  jag skall försöka få tag på en fram då min intercooler är 4ggr så stor som orginal 😉

>Någon som har någon idé om hur man löser problemet med
                                  >skylyplats. VV vill inte skicka de små 300*110 skyltarna utan
                                  >hävdar att i orginalutförande så passar 510*110. Vill ju gärna
                                  >inte såga sönder hela bakkjolen för en jävla regskylt!! Finns
                                  >ju ”illegala” skyltar att köpa men frågan är vad polisen
                                  >tycker omdet… Vet inte hur mycket böter det är varje gång
                                  >man skulle åka ditför det… *suck*
                                  >
                                  >/Patrik

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 15 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.