› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Vem har köpt vad?
- Detta ämne har 53 svar, 3,325 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 6 månader sedan av
roadtip85.
-
FörfattareInlägg
-
14 augusti, 2006 kl. 06:20 #107162
Niklas
DeltagarePartik K: Sen är det bara att höra av sig, men vi skippar ”upp och ner” dekaler och startnummer ”13” va? 😉
14 augusti, 2006 kl. 06:33 #107124Manor
DeltagareGrattis Jonas :-).
14 augusti, 2006 kl. 08:24 #107147Adam K
DeltagareGrattis!
Jag är mycket mycket avundsjuk.14 augusti, 2006 kl. 10:59 #107127Kvarnis
DeltagareJapp då var man hemma efter en helg med en massa upplevelser.Ja som nårga av er har gissat så är det jag som har gått och handlat ny kokare, det blev en Subaru Impreza WRX Type R STi Version V WRC Limited :7 :7 Uprated Oil PumpExedy Uprated Organic clutchAPI lightened flywheel (7kg instead of 12kg standard one) Saard Alloy double core Racing Radiator AndrewC custom made induction heatshieldNewage Top Mount Inter CoolerApexi Power Induction KitForge uprated Re-Circ valve H&S 3″ Open Neck, Decatted Downpipe (heat wrapped) with OE heatshield cut and modified to fit.H&S 3″ Decat Centre Section (resonated)H&S 3″ Jap Style Back Box (with slash cut done by Ian at H&S) Apexi PFC mapped by Andy F (for UK Fuel)Apexi FC Commander (hand unit for the PFC)Walbro 255 Fuel Pump Steel Braided brake hoses EBC Redstuff Ceramic brake pads Dot 5.1 brake fluid Apexi N1 Pro Damper CoiloversAdjustable Pillowball TopmountsCusco 4 point lower body brace J’s Inner Wing Tower Bars Rear upper STi Strutbrace Rear lower STi Strutbrace Uprated STi Droplinks Uprated STi Trailing arms18″ Kei Ultralights with 215/35/18’s Toyo Proxy T-1R’s.STi Roll Cage :7 Original Distress flare Apexi EL Boost Gauge (with Warning,Peak & Max boost memory setting) Alpine Front Loading CD/Radio (double din) Alpine Graphic/MD Player (double din) Alpine 6 Disk AutochangerAlpine Pro DDDrive Speakers Alpine V12 Amp Toad ai606 Cat 1 Alarm/Immob Tracker MonitorHär kommer lite bilder… /j – Som är redigt tröt
Tja då vann jag gissnings tävlingen då ;), STI bur och V-limited 😀
Sjukt fin bil det där funderade varför den alrig belv såld först men Engelsmän färstår sig inte på sådana bilar, vad jag vet så blir det fler höger styrda bilar inom kort 😀Och ett STORT grattis till en fin bil, det är bra att Andy har mappat bilen oxå då borde den gå rätt fint 🙂
Edit (OzO): Ajabaja, inte citera med bilder….
Oops men du ska inte få sova på jobbet du heller 😉14 augusti, 2006 kl. 11:07 #107143Davve
DeltagareStort Grattis… TOK SNYGG!!
14 augusti, 2006 kl. 11:32 #107142Mats
DeltagareGrattis såhär officiellt då Jonas. Skräm nu inte slag på grannarna…
Mats GBG/som tror Jonas köpt en popcorn-maskin
Regionsansvarig Göteborg14 augusti, 2006 kl. 11:33 #107113SecretAgentMan
DeltagareJag tror det är en svart, ny sti jag. :+
Fett med grattis till en stenhård bil, släng stereoskroten nu bara så blir det fulländat! 😀
/J
14 augusti, 2006 kl. 14:46 #107154Staffe
DeltagareHärligt Jonas!!!! Stekhet bil de där :7
GRATTIS 😉
—————————————
Blekinge som INTE hör till Skåne!!!
BugEye STI-0214 augusti, 2006 kl. 23:08 #107151roadtip85
KeymasterJääävla va fräsh!:7
Själv går man fortfarande och kollar som smått efter en vanlig Type R/RA…
Grattis iaf!//Anders
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.