- Detta ämne har 18 svar, 1,502 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 2 månader sedan av Pasi_k.
-
FörfattareInlägg
-
7 september, 2006 kl. 05:30 #12700Pasi_kDeltagare
Såg denna bil stå på uppfarten imorse..?
Nå´n som vet?http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/Diverse-bilder/Bild_242.jpg
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/Diverse-bilder/Bild_239.jpg
/P som körde en standard WRX -05 igår.
7 september, 2006 kl. 06:12 #127483TessanDeltagareHihi,e ju min bil…:7 😀 :7
Tessan-gladast i Skåne..;)
7 september, 2006 kl. 07:47 #127489NiklasDeltagarePasi: Vilken är er favorit? Greve? Edamer? Cheddar? Jag menar, med så många osthyvlar så måste ni gilla sånt? 😀 😉
Grattis till bilköpet! Grymt med en, grymmare med två!
7 september, 2006 kl. 08:03 #127478Pasi_kDeltagarePasi: Vilken är er favorit? Greve? Edamer? Cheddar? Jag menar, med så många osthyvlar så måste ni gilla sånt? 😀 ;)Grattis till bilköpet! Grymt med en, grymmare med två!
DETTA är en OSTHYVEL.
http://www.auksjonsboden.no/auction/auctionimages/uploads/9498_1.jpg
Den och alla andra Alu Vingar.Ska nog tacka en högre makt att jag inte hade en större vinge på för några veckor sen då jag fick en present i form av en byasten laggd på min vinge.
Såå stora vingen ligger långt ner i Prio , efter som det finns avundsjukt folk..Klart man måste ha en varisn. 😛
Och om du nu MÅSTE veta Greve , men som mjukost :+ :+ :+
7 september, 2006 kl. 08:08 #127490NiklasDeltagareHehehe, grymt.
7 september, 2006 kl. 08:09 #127484TessanDeltagareGrattis till bilköpet! Grymt med en, grymmare med två!
Tackar..:-) Det va riktigt kul å titta ut imorse..Lite så “där nyp-mig-i-armen” känsla..:7
7 september, 2006 kl. 10:51 #127473SecretAgentManDeltagareGrattis till bilköpet! 🙂
/J
7 september, 2006 kl. 15:48 #127487DesenDeltagareTessan: Grattis till bilköpet. Dags att gå med i en riktig märkesklubb nu 😉 :+
Pasi: Dags att få känna på den obehagliga känslan nu, jädrarjagblevifrånkördavminflickvän känslan 😀 😀
/Andreas, Skåne, Kristianstad
Blå GT -997 september, 2006 kl. 18:47 #127479Pasi_kDeltagareTessan: Grattis till bilköpet. Dags att gå med i en riktig märkesklubb nu 😉 :+ Pasi: Dags att få känna på den obehagliga känslan nu, jädrarjagblevifrånkördavminflickvän känslan 😀 😀 /Andreas, Skåne, Kristianstad Blå GT -99
Hennes standard WRX 225hk i maskinen.
Min 304.5hk på hjulen 😛Fast visst man kan juh aldrig vara säker..
Hon har kanske det i kroppen och jag inte..Bara kul att vi kan leka ihop i vinter. 😛
Hmm när ska din flickvän köpa sig en kokare såå du med känner dej osäker.?
:+ :+ :+ :+ :+
7 september, 2006 kl. 18:49 #127474SecretAgentManDeltagare304 riktiga på hjulen med standardturbo…nja. 😉
Och det skall svängas med, vilken apa som helst kan gasa i en rak linje! 😛 Kör ifrån han nu på banan Tessan! 😀 😀 😀
/J
7 september, 2006 kl. 19:05 #127488DesenDeltagareGo Tessan Go Tessan Go Tessan Go Tessan! 😀 😀 :+ 😛
/Andreas, Skåne, Kristianstad
Blå GT -997 september, 2006 kl. 19:57 #127486AnderssonDeltagarePasi: Vilken är er favorit? Greve? Edamer? Cheddar? Jag menar, med så många osthyvlar så måste ni gilla sånt? 😀 ;)Grattis till bilköpet! Grymt med en, grymmare med två!
DETTA är en OSTHYVEL.http://www.auksjonsboden.no/auction/auctionimages/uploads/9498_1.jpgDen och alla andra Alu Vingar.Ska nog tacka en högre makt att jag inte hade en större vinge på för några veckor sen då jag fick en present i form av en byasten laggd på min vinge.Såå stora vingen ligger långt ner i Prio , efter som det finns avundsjukt folk..Klart man måste ha en varisn. :POch om du nu MÅSTE veta Greve , men som mjukost :+ :+ :+
Är inte detta handtaget till en kundvagn?:D 😀 😀
7 september, 2006 kl. 22:58 #127482AddsonDeltagareTessan: Grattis till bilköpet. Dags att gå med i en riktig märkesklubb nu 😉 :+ Pasi: Dags att få känna på den obehagliga känslan nu, jädrarjagblevifrånkördavminflickvän känslan 😀 😀 /Andreas, Skåne, Kristianstad Blå GT -99
Hennes standard WRX 225hk i maskinen.Min 304.5hk på hjulen :PFast visst man kan juh aldrig vara säker.. Hon har kanske det i kroppen och jag inte.. Bara kul att vi kan leka ihop i vinter. :PHmm när ska din flickvän köpa sig en kokare såå du med känner dej osäker.? :+ :+ :+ :+ :+
Jag har 800 häst o sneskurna drev i lådan 😉
8 september, 2006 kl. 05:37 #127480Pasi_kDeltagare304 riktiga på hjulen med standardturbo…nja. ;)Och det skall svängas med, vilken apa som helst kan gasa i en rak linje! 😛 Kör ifrån han nu på banan Tessan! 😀 😀 :D/J
Bäst du ringer JRM och säger åt dem att dom inte kan skriva detta då?
“cuTek Fas 2.1 STi EJ20 (årsmod. 2001-2005 2.0L)
Information: Som Fas 1.1 fast med uppdaterad mapsensor.Effekt/vrid: ca 360hk/480Nm
Specifikation:
EcuTek installation och individuell programmering med bredbandslambda etc.
HKS 3″ Hi-Power cat-back avgassystem
HKS Downpipe
HKS Iridium tändstift HR8
HKS Super Hybrid panelfilter
Walbro 255l/h bränslepump
3 bars mapsensorTidsåtgång:
Ca 2-3 dagarPris: 27.900 kr
SSi-medlemspris: 25.900 kr”Ser ingen annan turbo där inte?
Min ÄR bromsad när den trimmades på Digit Power i sweitz.
Har detta på papper.Min är en WRX sti om du missade det?
Men men..
SAM vet väl bäst…Eller det stämmer inte det jag har i bilen?
/P som är rätt trött på Besservisser andan här på forumet just nu.
8 september, 2006 kl. 17:21 #127475SecretAgentManDeltagareTrist att du tar en gliring menat att trissa upp dig över Tessan på det sättet.
Men det finns en lirare jag litar benhårt på, och det är Per på Trollspeed, och det vassaste i STI-väg han har gjort hade 212 kW (288 pållar) på hjulen (med vanlig 98), och det är nog ingen som grejar att ta ur mer ur dem, och siffrorna från den bänken är i direkt linje med vad inte bara jag anser vara trovärdigt.
Men absolut, det här med bänkade siffror…om vi åker till TS Motor och ställer upp Silverpilen så blir det säkert mer än de 276 på hjulen den fick hos Trollspeed idag (minns när dekaläljen fick ut 260+ ur sin standard-gt-kokare, men det var många klistermärken på den). 🙂
360 på veven är mer eller mindre teoretiskt max på kompressordelen på en 33/34/35:a..
/J
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.