Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)
  • Författare
    SecretAgentMan
    Deltagare

Nu spelar ju allt det där ingen som helst roll, 20 kusar hit eller dit, vem bryr sig. 😀

/J

STIred
      Deltagare

Hela den här diskussionen känns som lite dejavu 🙁

Glömde nästan, grattis till bilen 🙂

/r

———————————————————–
        I can live with the despair, it’s the hope that kills me

rödSTI

Tessan
        Deltagare

Hela den här diskussionen känns som lite dejavu 🙁 Glömde nästan, grattis till bilen 🙂 /r

Tack så mycket..:) Ja,det här gnabbandet å “jag-har-störst-å-vet-mer-” snacket börjar ju likna gnabbandet i Ford-klubben som jag precis har lämnat å det vill jag inte se..:+ (Ta det som en fin liten fingersmäll..;-) )Nu ska vi alla va glada över våra bilar å som jag,längta efter snön..:D
          Tessan-som precis tvättat bilen å fortfarande är överlycklig..:7

Pasi_k
          Deltagare

Trist att du tar en gliring menat att trissa upp dig över Tessan på det sättet.Men det finns en lirare jag litar benhårt på, och det är Per på Trollspeed, och det vassaste i STI-väg han har gjort hade 212 kW (288 pållar) på hjulen (med vanlig 98), och det är nog ingen som grejar att ta ur mer ur dem, och siffrorna från den bänken är i direkt linje med vad inte bara jag anser vara trovärdigt.Men absolut, det här med bänkade siffror…om vi åker till TS Motor och ställer upp Silverpilen så blir det säkert mer än de 276 på hjulen den fick hos Trollspeed idag (minns när dekaläljen fick ut 260+ ur sin standard-gt-kokare, men det var många klistermärken på den). :)360 på veven är mer eller mindre teoretiskt max på kompressordelen på en 33/34/35:a../J

Nu snackade vi inte sverige heller.
            Bilen ÄR trimmad och Bromsad utomlands.

En gliring kan följas av lite annat än en pik på att viss höödu tror du på det..
            Som jag tog det som.

Men hur mycket tappar du i transmisionen på en subba då?
            Har bara hört en massa spekulationer om det.
            Finns det en siffra som ÄR riktig.
            60Häst tappning låter mycket , enligt mig iallafall.

Hade nu tessan velat köra skiten av mig hade hon säkert köpt sig en STI..
            Fast det gör hon kanske med sin standard med..?

Nu glömmer vi detta och försöker HJÄLPA dom som inte kan istället för att leka Allvetande??
            Det är väl det forumet finns til för?
            VIll man inte svara såå skriver man juh inte här…?

Nu väntar det en Söndag på Emmaboda för mig…
            Ha en bra HELG ALLA..

Mvh Pasi

Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.