SSC Allmänt snack Allmänt småprat Vem vinner matchen? För o efter snacks tråd

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    Addson
    Deltagare

Som ni redan säkert vet har Tv4 anordnat en match mellan ett gäng kändisar med boll känsla mot våra egna hjältar från Vm 94!
      Kändisarna har ju faktiskt tränat riktigt hårt och ser riktigt heta ut medans brolin o co har ett par bärs i magen!

Jag e riktigt osäker om vem som kommer vinna detta! Vad tror ni?

Ikväll smäller det 19.30 för snack 20.00 avspark!

Manor
      Deltagare

Jag tror att 94-års VM-lag vinner detta lätt…åtminstone om Dogge-Doggelito är med i mer än 10 minuter ;-).

mvh Mats N
        PS. Adde har PM…läs och svara din knallhatt!!!

Addson
        Deltagare

Jag tror att 94-års VM-lag vinner detta lätt…åtminstone om Dogge-Doggelito är med i mer än 10 minuter ;-).mvh Mats NPS. Adde har PM…läs och svara din knallhatt!!!

Ehhh han e ju fett grym len ”LOL”

pannan
          Deltagare

Jag tror köttbullen Brolin kan bli klart giftig om man sätter en pinne på ryggen med en korv i ett snöre 🙂

JeoG
            Deltagare

Nu är det avspark, ska bli spännande att se 😉

Sasse
              Deltagare

Riktigt imponerad av Matti. Brolin såg lite seg ut på kanten, men det är klart, vem skulle inte vara seg om man ägde en egen krog? 😉

Addson
                Deltagare

Riktigt imponerad av Matti. Brolin såg lite seg ut på kanten, men det är klart, vem skulle inte vara seg om man ägde en egen krog? 😉

Ja allt över förväntan! Trodde ju inte att sjärnorna skulle ha någon chans men dom höll 0-0 i hela 60 minuter!
                  Ravelli vilken man! Går in och avgör med en kanon räddning på straff även i denna match!! Säger bara svensk hjälte på hög nivå!
                  Mvh Adde the ravelli fan!!!

matte-sthlm
                  Deltagare

Skönast på plan va ju Ledin! han hajjade ju inte riktigt om de va hockey eller fotboll de var han spelade =)
                    Hockey ska d va!

/Matte

Adam K
                    Deltagare

Ledin was the man!

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.