SSC Annonser Säljes – Delar verkstadshandbok impreza GT- 99/00

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
  • Författare
    berne
    Deltagare

har verkstadshandbok på CD skiva som är till salu de är med allt man kan tänka sig från el scheman till växellådan

Frågor tas via mail eller pm

Berntsson88@hotmail.com

pris 500kr

berne
      Deltagare

2st är sålda,

å 1 tyckte att elektroniken var mkt bra i den så, kom å köp

Gilarski
        Deltagare

Jepp, bra info som räcker till det mesta. 🙂

berne
          Deltagare

Mats
            Deltagare

Är det endast europa modeller som finns med eller finns det även nåt om JDM modellerna?
              Finns det nåt om de modellerna så handlar jag den sista skivan.

berne
              Deltagare

Är det endast europa modeller som finns med eller finns det även nåt om JDM modellerna?
                Finns det nåt om de modellerna så handlar jag den sista skivan.

de är europa modellen inte jdm

andreaswrx
                Deltagare

Varför betala för något som Berne troligtvis har laddat från thepiratebay och bränt ut själv?

Om det inte är som jag tror så ber jag om ursäkt Berne, och kan tipsa alla om att samma skit finns på thepiratebay helt gratis. 🙂

här för dom som vill ha dom gratis: xxxxx

berne
                  Deltagare

Varför betala för något som Berne troligtvis har laddat från thepiratebay och bränt ut själv?

Om det inte är som jag tror så ber jag om ursäkt Berne, och kan tipsa alla om att samma skit finns på thepiratebay helt gratis. 🙂

hmmm men vissa vilja stödja subaru:D så jag har allt betalt för den.

å de var de som inte fick hända då min andra tråd blev låst prg av att folk länkar massa olika sidor

andreaswrx
                    Deltagare

hmmm men vissa vilja stödja subaru:D så jag har allt betalt för den.

å de var de som inte fick hända då min andra tråd blev låst prg av att folk länkar massa olika sidor

och för att du har köpt den så får du inte dra några kopior på den eftersom det finns ett copyförbud på den!

ibland undra man vad folk tänker med….

Mats
                      Deltagare

Bara som en liten sidenote så är det inte många större bolag som skriver om sina reservdelsprogram/verkstadshandbok för ett såpass litet språk som svenska.
                        Alla större bolag som jag haft att göra med har allt sitt material på engelska. Yamaha, Kawasaki, Honda, Arctic Cat, Hyundai, Suzuki och Mitsubishi. Så bara för att Bernes skiva är på engelska betyder inte det att det kan vara den ”officiella svenska” versionen.

andreaswrx
                        Deltagare

efter ett samtal till en kompis som jobba på subaru så SÄLJS INTE dessa utav subaru sverige!
                          och det ör copyförbud på den som subaru sverige har själva!

specialized
                          Deltagare

Låst i avvaktan på åsikter från övriga moderatorer

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
                          • Ämnet ”verkstadshandbok impreza GT- 99/00” är stängt för nya svar.