SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Allmänt verktygspåse sti 06-07

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Nalta
    Deltagare

Tjena! Är det någon som kan säga till mej vart orginal verktygspåsen skall/brukar sitta?
      Som det ser ut nu så har jag bara hittat domkraft och vev..

mattias514
      Deltagare

Tjena! Är det någon som kan säga till mej vart orginal verktygspåsen skall/brukar sitta?
        Som det ser ut nu så har jag bara hittat domkraft och vev..

Ingen aning, min är iallafall vart reservdäcket är:)

Fricke.w
        Deltagare

Ja inte för att de är många verktyg i den, men den ska vell liga till vänster i bak luckan, bakom facket där domkraften sitter och varnings triangeln.

Nalta
          Deltagare

Ja inte för att de är många verktyg i den, men den ska vell liga till vänster i bak luckan, bakom facket där domkraften sitter och varnings triangeln.

ja just de, är väl inte verktygen som är det viktigaste utan bogserkroken. drygt om man blir stående någonstans utan möjlighet att bogsera…

alltså låg din påse bara löst bredvid domkraften? min finns då inte där

Fricke.w
            Deltagare

Japp min låg ner stuken vid domkraft och vranings triangeln, alltså inte i reservhjulsbaljan, men har du tittat så ingen har tryckt ner den vid ic spray tanken på höger sida i bakluckan?

Nalta
              Deltagare

Japp min låg ner stuken vid domkraft och vranings triangeln, alltså inte i reservhjulsbaljan, men har du tittat så ingen har tryckt ner den vid ic spray tanken på höger sida i bakluckan?

okej ska kolla där, finns väl inte så många andra ställen den kan va på..
                annars är den väl borta

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.