Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Cruise
    Deltagare

Tjena!

Tänkte kolla om era PM flyter på som dem ska?

Har bl.a skickat till Patrik/däckshop men har inte fått ngt svar fast han skrivit till mig, Eller har han helt enkelt inte svarat bara. Men har ändå misstänkt att det inte riktigt funkar som det ska ibland med PM´n.

Min inkorg är inte full så där är inget problem iaf. Kanske är dem jag skickat till som har fulla inkorgar eller ngt.

Tänkte iaf ställa frågan om jag är ensam om det 🙂

Mvh/
      Erik

OzO
      Deltagare

Test-PM skickat och jag har fått svar! 🙂

Cruise
        Deltagare

Nu har jag lite problem tror jag igen…Har skickat 2 medelande till Boki men mina skickade medelande ändras inte. Eller måste han öppna dem först för det ska markeras i min Skickat box?

Mvh/
          Erik

OzO
          Deltagare

Nu har jag lite problem tror jag igen…Har skickat 2 medelande till Boki men mina skickade medelande ändras inte. Eller måste han öppna dem först för det ska markeras i min Skickat box?

Mvh/
            Erik

Jag tror att det per default inte läggs i din “Skickade” katalog när man skickar PM, utan man måste kryssa i rutan för att spara en kopia i sin “Skickade”-katalog. Jag brukar glömma det och så har man ingen koll på vad man har skickat förrän det kommer tillbaka ett svar. Ska se om man kan konfigurera om det…

challe
            Deltagare

Se där då lärde man sig nåt nytt, har också undrat varför jag inte kan se mina skickade PM 🙂

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.