Har bl.a skickat till Patrik/däckshop men har inte fått ngt svar fast han skrivit till mig, Eller har han helt enkelt inte svarat bara. Men har ändå misstänkt att det inte riktigt funkar som det ska ibland med PM´n.
Min inkorg är inte full så där är inget problem iaf. Kanske är dem jag skickat till som har fulla inkorgar eller ngt.
Nu har jag lite problem tror jag igen…Har skickat 2 medelande till Boki men mina skickade medelande ändras inte. Eller måste han öppna dem först för det ska markeras i min Skickat box?
Nu har jag lite problem tror jag igen…Har skickat 2 medelande till Boki men mina skickade medelande ändras inte. Eller måste han öppna dem först för det ska markeras i min Skickat box?
Mvh/
Erik
Jag tror att det per default inte läggs i din “Skickade” katalog när man skickar PM, utan man måste kryssa i rutan för att spara en kopia i sin “Skickade”-katalog. Jag brukar glömma det och så har man ingen koll på vad man har skickat förrän det kommer tillbaka ett svar. Ska se om man kan konfigurera om det…