SSC Allmänt snack Allmänt småprat Veteranmotor

• Detta ämne har 9 svar, 1,115 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år sedan av Niklas.
Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    syke
    Blockerad

Handlade på mig lite olika vätskor idag. Ringde till veteranmotor och kollade att allt fanns på lager, och det gjorde det. Sen frågade jag lite om öppettider, tyvärr har jag ingen bil än, så det var lite knepigt för mig att ta mig dit. Det slutade med att Carl-Olov levererade alla saker hem till mig, på väg hem från jobbet, utan att vilja ha något för det! Att han är en trevlig prick också gör inte saken sämre.

Imponerande, handla hos veteranmotor!

OzO
      Deltagare

Han e grym! 🙂

Och har han inte olja hemma så har han kontakter som har så det löser sig om man har oljekris.

/G ::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::

thehook
        Deltagare

Han är härlig, men man får se till att man inte har bråttom när man skall prata med honom 😀

Mvh Krooken

arellano
          Deltagare

Grym.
            Bara hör den Blå i garaget.

Arne

Niklas
            Deltagare

Jag fick 6l Motul, oljefilter och oljepluggspackningar hemkörda igår vid 18-snåret en söndag. Det kallar jag service. Tack Strat! :* 😀

PS: Hörde dig gasa på några minuter efter att du åkt, var du bort till macken och kollade luften sen åkte ut till Väsby? Lät som du trampade på där förbi. 🙂

syke
              Blockerad

Strat, jag behöver också oljefilter och packning! När har du utkörning till Bromma? :+

Niklas
                Deltagare

Syke: Köper du oljan via Veteranmotor får du ingen leverans från JRM…erhm…jag menar Strat. 😀

syke
                  Blockerad

Damn .. då får jag väl gå till bromma bil o motor, tar ju trots allt bara 10 minuter. 3 minuter om jag cyklar. Hrm.. 😀

OzO
                    Deltagare

Vill åter igen lyfta fram en av klubbens äldsta sponsorer, nämligen Veteranmotor. Handlade Motul-oljor (motor, broms, diff, vxllåda) till 2 bilar igår och köpet samt leveransen kunde inte ha varit smidigare! 🙂 Och det till ett ruggigt bra pris som håller året om…

/G ::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::

Niklas
                      Deltagare

Men Ozo, du behöver väl bara oljor till en bil? Sedanen är väl för evigt parkerad i garaget? 😀 😛

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.