SSC Allmänt snack Allmänt småprat vilka jobb har ni?

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 151 totalt)
  • Författare
    Crippe
    Deltagare

Lastbils chaufför!

Mumin
      Deltagare

Mekaniker på Subaru och Hyundai

syke
        Blockerad

Jag lyfter den här gamla goingen (många har säkert bytt jobb, men jag har inte gjort det iaf):
          http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=8&topic_id=24529&mesg_id=24529&listing_type=search

Den enda skillnaden är att företaget inte längre heter MyTravel utan Thomas Cook istället.

OscarHagglund
          Deltagare

Logistik, försäljningsplannerings och rapporterings ansvarig hos en mindre General Agent inom bilbranschen.

/Oscar

GT Kombi -99

MariaimprezaGT
            Deltagare

Rekondar bilar och importerar performancedelar, hjälper Johan i den mån jag kan. Har även inackorderingshästar på gården så ser till att det funkar med.

Vi trimmar inte bara din bil, vi säljer även delarna den vill ha!

Mobil: 0763-498601
              Mail: maria@wroom.org

Koffe
              Keymaster

Kemist på läkemedelsföretag… Köper kanske kemikalier av Kvarnis? =)

Kvarnis
                Deltagare

Kemist på läkemedelsföretag… Köper kanske kemikalier av Kvarnis? =)

LOL tja iofs gör akzo nobel sånt som går att använda i för invärtes bruk här i Ö-vik…men det passar bäst i färg,gips,puts mm.:D

OzO
                  Deltagare

Systemutvecklare och System/Business Analyst på Zurich försäkringar. Önskar byta jobb med Lemmy! :+

/G
                    _____
                    ::::: | ~SSI#2-{19oOo99}-One-Owner-Only~ | :::::

Janne248
                    Deltagare

Virkesmätare på VMF Syd, sitter och bedömer stockar på sågverk så att markägarna får betalt av sågverket.

Coolt, samma som min farsa fast han är på VMF Nord.

Olaaa
                      Deltagare

Jobbar med projektledningn och konstruktion av sprinklersystem! Satt innan och gjorde samma fast vvs och vent…

Någon som behöver sprinkla sitt garage kanske? 😉

.zip
                        Deltagare

Någon som behöver sprinkla sitt garage kanske? 😉

Kvarnis skulle nog behöva, fast ist för vatten så behöver han myggmedel 😀

//.zip

fredrik_wt
                          Deltagare

Va bra precis vad vi behöver till klubben ju 🙂 http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=17&topic_id=1706&mesg_id=1706&page=

Tyärr så är jag inte med i klubben, kör en Outback från -07 och byte just Legacy -04an mot en Cee´d diesel så blir ingen Impreza nu när vi väntar tillökning med:(

Adam K
                            Deltagare

Tänkte säga, kolla tråden som syke lyfte, men jag har visst bytt jobb…
                              Är numera lots i Stockholms lotsdistrikt.

Markus
                              Deltagare

Jobbar som hårdvarukonstruktör på ett konsultbolag sedan fyra år. Har mest kretskortsdesign och layout på mitt CV. Mycket radiokommunikation i olika former.

Oblivion
                                Deltagare

Man flippar burgare!

Jobbar som Bitr Restaurangchef på Sveriges största Burger King Restaurang.

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 151 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.