SSC Allmänt snack Allmänt småprat vilka jobb har ni?

Visar 15 inlägg - 121 till 135 (av 151 totalt)
  • Författare
    Bodyshot
    Deltagare

Och ni som undrar vad jag jobbar med… fd militär krigsskadad och sjukskriven

syke
      Blockerad

Jag arbetar med the internets.

Gilarski
        Deltagare

Kul tråd.

Tidigare webbutiksägare(sålt), numera mjukvaruansvarig för ett antal styrenheter på Volvo 3P Lastvagnar.

Adam K
          Deltagare

I Gävle?!? 😀

/Adam -nu även [Svartklubben]lots

Har Sveriges vanligaste jobb, riggare/timmerman av stora träfartyg..

Nalta
            Deltagare

Nu är jag lost 😉 vi mäter bla grävmaskiners leder och gör egna glapp fria. Mäts med skjutmått om maskinen inte är för stor 😀

Hehe okej, tänkte du körde typ utsättning mm då du var mättekniker 🙂 men det är ganska brett område tydlinge 😉

JohanSTI
              Deltagare

Kul tråd!

Jobbar inom bilbranschen, först och främst med att leverera exklusiva bilar hela vägen hem till kund (ja, hela vägen till dörren får jag köra dessa från fabrik/försäljare)

Snofi
                Deltagare

Kul tråd!

Jobbar inom bilbranschen, först och främst med att leverera exklusiva bilar hela vägen hem till kund (ja, hela vägen till dörren får jag köra dessa från fabrik/försäljare)

Fan det låter ju galet skoj 😉

BoNZaI
                  Deltagare

Nyligen slutat som bowlingansvarig och precis börjat som hamnansvarig på marstrand 🙂

ronnyh
                    Deltagare

OSS (Operations Support Systems) Manager på Global Services hos ett STOOOORT Telekomföretag.

IT för Telekom med andra ord 🙂

bobbokrill
                      Deltagare

Mitt jobb gör så att herr Andersson kan leva gott alltså timmerbils Nisse

BecciiD
                        Deltagare

Jag jobbar som lastbilschafför 🙂
                          Är på jakt efter en egen lastbil så om ni vet någon bra lastbil med bra körning så hör av er 😛

Rednavas
                          Deltagare

Jobbar på Skorstenstätaren & Kaminbutiken i Västerås 🙂

Boxer
                            Deltagare

Flygkapten på Boeing 737. Lite mer pulver än i WRX:n men inte lika skoj…

Riiiike
                              Deltagare

Maskinförare, dumper/traktor osv på sommaren. Jobbar på bmw:s biltestanläggning vintertid. (nästan obegränsad tillgång till isbanor med nyinköpta impreza:n ;))

tonfisken89
                                Deltagare

Jobbar på kärnkraftverket Ringhals som processoperatör 🙂

Visar 15 inlägg - 121 till 135 (av 151 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.