SSC Allmänt snack Allmänt småprat Vilka kan man spöa?

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare
    23.3t
    Deltagare

Kan man få lite info på vilka bilar man spöar…
      körde mot en bmw 320?(trimmad) igår, enkelt.. hahaha.

Eller säg så här, vilka bilar(bmw:s) spöar vi inte.

Jag har 3tums hela vägen och öppetluftfilter.

:* 😀

OzO
      Deltagare

Du vill helt enkelt veta vilka BMW’s din Subba kan köra ifrån rakt fram?

Otroooligt onödig fråga, vet inte vad jag skall svara på den. Varför inte fråga på BMW-forumet?? :+

_______________________________________________________________________________
        ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

23.3t
        Deltagare

Fan va anti allt du är ;(

Xenomorph
          Deltagare

OzO menar att Subban ska köras på kurviga vägar kanske..

23.3t
            Deltagare

Kom ihåg att det fortfarande är en bil…
              Bara för att mäkinen kör impreza så betyder det inte att den inte kan köras rakt fram åxå.

Ska väll inte behöva fråga i ett bmw forum för att få svar på min fråga?

// Isbanekörning med Lexusljus, neon, krom, aluvinge, och parasolldrinkar under huven….
              :+

OzO
              Deltagare

…dels det. Sen är jag anti mot trådar som hetsar mot andra klubbar eller trådar som lätt kan utvecklas till en hetstråd mot andra klubbar. Tänk på att det inte är bara Subbaägare som läser forumet.

”Vilka har ni kört ifrån?” utan referens till ett bilmärke, kanske kunde vara en lite mindre hetsig variant av din fråga?

Men sen är jag ju gammal och har slutat mäta min … för länge sen! :+:D

_______________________________________________________________________________
                ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

SecretAgentMan
                Deltagare

Ja jösses…tänk att alla nya ägare skall utmärka sig. :+ 😛
                  För att svara seriöst på din fråga – på ett nattligt race där man sällan kör mer än 200 meter så spöar du allihop om du kan köra.

Sitter det andhjälp under huven på BMW:n kan du få problem.

På 402 får du stryk av en M3 E46:a, och det bör gå rätt jämnt med en e36 m3:a.

/J

23.3t
                  Deltagare

Tack för svaret! 🙂

Vill absolut inte hettsa mot nått annat bilmärke… Det var bara för det går en stor bmw i min stad som hettsar mig varje gång ja visar mig med bilen..

Och JA, jag är fortfarande ung och vill gärna mäta min bil mot andra eftersom min *** fortfarande inte växt till sig ännu 😉

//

Assazel
                    Deltagare

>Tack för svaret! 🙂
                      >
                      >Vill absolut inte hettsa mot nått annat bilmärke… Det var
                      >bara för det går en stor bmw i min stad som hettsar mig varje
                      >gång ja visar mig med bilen..
                      >
                      >Och JA, jag är fortfarande ung och vill gärna mäta min bil
                      >mot andra eftersom min *** fortfarande inte växt till sig ännu
                      >;-)
                      >
                      >//

det är helt i sin ordning. alla har haft den perioden i livet. ÄVEN sam.

dlehtihet
                      Deltagare

Det är faktiskt ett litet ”problem” att andra bilar börjar uppföra sig ”galet” så fort man åker på vägen i en Subaru. Senast i går var det en V8 cherokee som tryckte plattan i mattan och skulle…. jag vet inte vad… men jag nappade inte hursomhelst. Hade fru och svärmor i bilen så det var väl inte det bästa tillfället. Men kul var det att se och höra jeepen bröla iväg sakta, sakta (för det går ju inte speciellt snabbt för denna amerikanska volvo 740 att komma iväg). Men kanske roade det honom??

För vi vet väl allihopa. Stor bil, liten xxx och Subaru är ju en relativt liten bil 😉

Haha

M v h

Danne

>Tack för svaret! 🙂
                        >
                        >Vill absolut inte hettsa mot nått annat bilmärke… Det var
                        >bara för det går en stor bmw i min stad som hettsar mig varje
                        >gång ja visar mig med bilen..
                        >
                        >Och JA, jag är fortfarande ung och vill gärna mäta min bil
                        >mot andra eftersom min *** fortfarande inte växt till sig ännu
                        >;-)
                        >
                        >//

zeaflower
                        Deltagare

>Men sen är jag ju gammal och har slutat mäta min … för
                          >länge sen! :+:D

beror det på att du inte ser den kanske?=)

sorry va tvungen..=)

// Sjöblom

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.