SSC Allmänt snack Allmänt småprat Vilka Känner Igen Varandra På Forumet?

Visar 3 inlägg - 16 till 18 (av 18 totalt)
  • Författare
    Patrik K
    Deltagare

Jag ska iaf leka med SGM imorrn :)/ThaiPerr!

Jag skulle också vilja vara med er och leka ;-).

Jag var där! Jag var där! Jag var och lekte! 😀 *studsar upp o ner som en 5-åring*Halva bekantskapskretsen är SSI:are… hua! Man kanske skulle rita på ett sånt där släktträd… eller jag menar ssiträd!/apan-G_____::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::

…. så länge det är ett bekantskapsträd o inte ett riktigt släkträd Ozo 😉 Eller vad är det som händer igentligen … *ha ha ha* HusvgnsMats verkar ju få regelbundna besök i husvgnen 😀

Jag stormtrivs i klubben och blir bara lyckligare för varje person man lära känna.

// Patrik K

Manor
      Deltagare

ja har haft en skön stund med husvagnsmats i hans husvagn 😉 spruta spruta }( 😀

Skitsnack AK, jag har bara haft Daniel83 och ExOrdis på besök i husvagnen…spruta spruta :D.

Niklas
        Deltagare

Tycker det är på tok för få i klubben som anordnar trevliga träffar hemma hos dem. Blir väl jag som får ta tag i det igen nu när Ozo (den enda förutom mig i Stockholm) som tidigare gjort det har prioriterat bort sånt för att titta på sport istället. Får väl se om det blir något i vår/sommar…

Sen känner väl alla Alien och Alien känner ingen.

Visar 3 inlägg - 16 till 18 (av 18 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.