- Detta ämne har 13 svar, 1,011 deltagare, och uppdaterades senast för 15 år, 6 månader sedan av nize.
-
FörfattareInlägg
-
5 maj, 2009 kl. 10:00 #13357manganDeltagare
som topic vilka är ni o vart finns ni =)
själv finns ja i centrala Örebro med en svart\blå wrx -01
5 maj, 2009 kl. 13:28 #128991MarkusDeltagareJag och min blåa GT00 med svarta fälgar finns också i centrala Örebro. Har sett dig vid några tillfällen. Skulle vara kul att dra ihop en liten SSI-träff i Örebro någon gång, det är på tok för mycket evos i stan 🙂
5 maj, 2009 kl. 14:23 #128998manganDeltagareJag och min blåa GT00 med svarta fälgar finns också i centrala Örebro. Har sett dig vid några tillfällen. Skulle vara kul att dra ihop en liten SSI-träff i Örebro någon gång, det är på tok för mycket evos i stan 🙂
okej. jo jag såg nån blå gt vid mässan i fredas tror ja d va kanske va du?
haha jo evos finns det gott om, får styra ihop nått finns säkert fler runt omkring örebro..5 maj, 2009 kl. 14:53 #128992MarkusDeltagareokej. jo jag såg nån blå gt vid mässan i fredas tror ja d va kanske va du?haha jo evos finns det gott om, får styra ihop nått finns säkert fler runt omkring örebro..
Japp det var jag. Vi får väl se om fler vill ge sig till känna här. Finns minst två till men de kanske inte är reggade här. Vi får väl starta en Örebro-tråd under “Träffar” sen.
5 maj, 2009 kl. 17:10 #128999manganDeltagareJapp det var jag. Vi får väl se om fler vill ge sig till känna här. Finns minst två till men de kanske inte är reggade här. Vi får väl starta en Örebro-tråd under “Träffar” sen.
prec får väll se om nån mer hittar hit. vet att det finns en till svart wrx oxå..
8 maj, 2009 kl. 06:10 #128994nizeDeltagarejag finns också! har en röd GT -99 med OZ Superleggera, är inte ute och syns så ofta men nån kanske har råkat se mig. vore som sagt kul att träffa lite annat Subarufolk i stan som sagt. om inte annat tänkte jag dra till Örebromixen den 30:e maj!
8 maj, 2009 kl. 15:36 #129001SteeweDeltagareÄven jag finns i centrala Örebro. Blå med guldfärgade Rota. Bara haft bilen två veckor, så inte varit värst mkt.. Skulle helt klart vara kul med en liten Örebro-träff, lite fototagning skulle bara najs!
8 maj, 2009 kl. 18:59 #128990PedersenDeltagareKlubbmedlemmar från Örebro kan man söka fram i medlemsregistret:
http://www.impreza.nu/ssi2/club/members/searchmember.php
Kräver dock att man är medlem och inloggad.
Riktigt trevlig funktion.
9 maj, 2009 kl. 08:21 #128995nizeDeltagarejag är lite amatörfotograf och gillar att ta bilder på bilar, vore kul att fota era andras bilar någon dag. är inte direkt överjävlig på det men som sagt, vore roligt att testa och det kan ju alltid vara kul att få bilder på sin bil.
9 maj, 2009 kl. 13:30 #129002SteeweDeltagarejag är lite amatörfotograf och gillar att ta bilder på bilar, vore kul att fota era andras bilar någon dag. är inte direkt överjävlig på det men som sagt, vore roligt att testa och det kan ju alltid vara kul att få bilder på sin bil.
Jag tycker det låter väldigt intressant! Kan vara kul om man är några st då..
13 maj, 2009 kl. 20:02 #129000manganDeltagarejag är lite amatörfotograf och gillar att ta bilder på bilar, vore kul att fota era andras bilar någon dag. är inte direkt överjävlig på det men som sagt, vore roligt att testa och det kan ju alltid vara kul att få bilder på sin bil.
Jag tycker det låter väldigt intressant! Kan vara kul om man är några st då..
det låter trevligt o alltid kul med lite bilder på sin kärra.. nått förslag om dag o plats så så dyker jag upp.. =)
13 maj, 2009 kl. 20:18 #128993MarkusDeltagareJag har skapat en tråd för diskussion om träffar och aktiviteter. Använd gärna den så vi är i rätt forumdel för sånt…
http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=11&topic_id=24733&mesg_id=24733&page=
24 maj, 2009 kl. 00:50 #128996nizeDeltagareSåg en silver omkring 98-99 med svarta fälgar ikväll också, stod parkerad nästan vid Karl Johans skola på väster. Nån som vet nåt? Hann inte kolla så noga på den, åkte bara förbi.
27 maj, 2009 kl. 08:10 #128997nizeDeltagareMötte en blå GT igår som jag inte kände igen, precis vid Stjärnhusen. Vinkade men fick ingen hälsning tillbaka. Hann inte se så mycket mer av bilen heller men det såg ut att vara två personer i bilen.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.