Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)
  • Författare
    mangan
    Deltagare

som topic vilka är ni o vart finns ni =)

själv finns ja i centrala Örebro med en svart\blå wrx -01

Markus
      Deltagare

Jag och min blåa GT00 med svarta fälgar finns också i centrala Örebro. Har sett dig vid några tillfällen. Skulle vara kul att dra ihop en liten SSI-träff i Örebro någon gång, det är på tok för mycket evos i stan 🙂

mangan
        Deltagare

Jag och min blåa GT00 med svarta fälgar finns också i centrala Örebro. Har sett dig vid några tillfällen. Skulle vara kul att dra ihop en liten SSI-träff i Örebro någon gång, det är på tok för mycket evos i stan 🙂

okej. jo jag såg nån blå gt vid mässan i fredas tror ja d va kanske va du?
          haha jo evos finns det gott om, får styra ihop nått finns säkert fler runt omkring örebro..

Markus
          Deltagare

okej. jo jag såg nån blå gt vid mässan i fredas tror ja d va kanske va du?haha jo evos finns det gott om, får styra ihop nått finns säkert fler runt omkring örebro..

Japp det var jag. Vi får väl se om fler vill ge sig till känna här. Finns minst två till men de kanske inte är reggade här. Vi får väl starta en Örebro-tråd under “Träffar” sen.

mangan
            Deltagare

Japp det var jag. Vi får väl se om fler vill ge sig till känna här. Finns minst två till men de kanske inte är reggade här. Vi får väl starta en Örebro-tråd under “Träffar” sen.

prec får väll se om nån mer hittar hit. vet att det finns en till svart wrx oxå..

nize
              Deltagare

jag finns också! har en röd GT -99 med OZ Superleggera, är inte ute och syns så ofta men nån kanske har råkat se mig. vore som sagt kul att träffa lite annat Subarufolk i stan som sagt. om inte annat tänkte jag dra till Örebromixen den 30:e maj!

Steewe
                Deltagare

Även jag finns i centrala Örebro. Blå med guldfärgade Rota. Bara haft bilen två veckor, så inte varit värst mkt.. Skulle helt klart vara kul med en liten Örebro-träff, lite fototagning skulle bara najs!

Pedersen
                  Deltagare

Klubbmedlemmar från Örebro kan man söka fram i medlemsregistret:

http://www.impreza.nu/ssi2/club/members/searchmember.php

Kräver dock att man är medlem och inloggad.

Riktigt trevlig funktion.

nize
                    Deltagare

jag är lite amatörfotograf och gillar att ta bilder på bilar, vore kul att fota era andras bilar någon dag. är inte direkt överjävlig på det men som sagt, vore roligt att testa och det kan ju alltid vara kul att få bilder på sin bil.

Steewe
                      Deltagare

jag är lite amatörfotograf och gillar att ta bilder på bilar, vore kul att fota era andras bilar någon dag. är inte direkt överjävlig på det men som sagt, vore roligt att testa och det kan ju alltid vara kul att få bilder på sin bil.

Jag tycker det låter väldigt intressant! Kan vara kul om man är några st då..

mangan
                        Deltagare

Jag tycker det låter väldigt intressant! Kan vara kul om man är några st då..

det låter trevligt o alltid kul med lite bilder på sin kärra.. nått förslag om dag o plats så så dyker jag upp.. =)

Markus
                          Deltagare

Jag har skapat en tråd för diskussion om träffar och aktiviteter. Använd gärna den så vi är i rätt forumdel för sånt…

http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=11&topic_id=24733&mesg_id=24733&page=

nize
                            Deltagare

Såg en silver omkring 98-99 med svarta fälgar ikväll också, stod parkerad nästan vid Karl Johans skola på väster. Nån som vet nåt? Hann inte kolla så noga på den, åkte bara förbi.

nize
                              Deltagare

Mötte en blå GT igår som jag inte kände igen, precis vid Stjärnhusen. Vinkade men fick ingen hälsning tillbaka. Hann inte se så mycket mer av bilen heller men det såg ut att vara två personer i bilen.

Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)
                              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.