Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    555_STI
    Deltagare

Jag har lite beslutsångest 🙂

Skall köpa en uppsättning fälgar som behöver lackas om, det är till min Vit MY03 Spec C.

Vet inte om jag skall ha Svart, Vit, Antracit eller Guld.

HJÄLP?! 🙂

.zip
      Deltagare

Tråd flyttad.
        Svart blir nog bra om bilen är vit. Du har ingen bild när fälgarna sitter på bilen? Isf går det att Photoshopa fram olika färger.

555_STI
        Deltagare

Tråd flyttad.
          Svart blir nog bra om bilen är vit. Du har ingen bild när fälgarna sitter på bilen? Isf går det att Photoshopa fram olika färger.

Har tyvärr bara bild på bilen med fälgarna som finns idag (vita) De nya har jag inte fått prova på bilen ännu.

Fricke.w
          Deltagare

Jag tycker allt utom svart, tycker svart har haft sina år nu, börjar bli lite tråkigt, men de är vad jag tycker de och kan ju inte bestämma åt andra 🙂
            Men de finna med en vit bil är att vilken färg som helst funkar ju i princip, du har inte sneglat nå på rays gram lights 57D serien och dess färger för inspiration 😉 vågat men fan så snyggt de kan bli.
            http://www.rays-msc.com/wheels/index.cgi?d=29

555_STI
            Deltagare

Jag tycker allt utom svart, tycker svart har haft sina år nu, börjar bli lite tråkigt, men de är vad jag tycker de och kan ju inte bestämma åt andra 🙂
              Men de finna med en vit bil är att vilken färg som helst funkar ju i princip, du har inte sneglat nå på rays gram lights 57D serien och dess färger för inspiration 😉 vågat men fan så snyggt de kan bli.
              http://www.rays-msc.com/wheels/index.cgi?d=29

Jag kommer säkert ångra mig men jag valde orange 🙂

Fricke.w
              Deltagare

Helt rätt val 🙂 kommer sitta som en smäk.
                Själv kan jag faktist tänka mig att köra på rosa, om jag skaffar mig en vit impreza i ett senare skede, tror de skulle lira bra med STI loggorna och så klart ceris rosa rally pig dekaler 😀
                Annars går de ju inte att komma i från att guld och vit gifter sig hur bra som helst, så vill man köra safe och inte sticka ut så är ju de också ett alternativ.

NickeH
                Deltagare

Sjukt snyggt med vita blobeye imprezor, är mkt avundsjuk just nu 🙁

Sent from my Xperia Ray using Tapatalk

TomK
                  Deltagare

Sjukt snyggt med vita blobeye imprezor, är mkt avundsjuk just nu 🙁

Sent from my Xperia Ray using Tapatalk

1+ kan bara instämma med föregående talare. Sjukt snyggt!! 🙂

Mäki
                    Deltagare

Vitt på vitt är snyggt!

Staffes bil

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.