Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
  • Författare
    clasen
    Deltagare

Funkar den på iphone då? För jag har nämligen en blåtand adapter redan som kom med bilen, men den funkar inte ihop med iphånen öht…

Igge
      Deltagare

Är du i Arboga är du ju i närhet och jag har både en bluetooth obd2 som jag använt till min Android och en tactrix till datorn som borde kunna komma åt allt annars

Edit: om du vill slippa köpa själv alltså

clasen
        Deltagare

Är du i Arboga är du ju i närhet och jag har både en bluetooth obd2 som jag använt till min Android och en tactrix till datorn som borde kunna komma åt allt annars

Edit: om du vill slippa köpa själv alltså

Vill gärna köpa eget så jag har, men har du tid kommer jag gärna förbi och får det överstökat för den här gången 😉 Är i Arboga nu

zanoii
          Deltagare

Inga blåtandsadaptrar funkar såvitt jag vet med iphone då den inte stöder bluetooths seriella protokoll. Köp med wifi om du ska ha till iphone.

Igge
            Deltagare

Vill gärna köpa eget så jag har, men har du tid kommer jag gärna förbi och får det överstökat för den här gången 😉 Är i Arboga nu

PMar mitt nummer. Jobbar natt och vaknar normalt kring två.

Slå en pling eller skicka ett meddelande när det passar 🙂

lucifer
              Deltagare

Finns på 24.se för en 500-hundring. Jag har använt den på tidigare bilar. Fungerar utmärkt. Läser koder. Släcker koder och historik.

har du fått den att fungera på en impreza?

Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.