SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Motor vilken sorts spridare

• Detta ämne har 33 svar, 3,346 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år sedan av Spooowiiie.
Visar 4 inlägg - 31 till 34 (av 34 totalt)
  • Författare
    peltonen
    Deltagare

vipec pnp 14000 plugga in det kan du göra själv Ag:s i norrköping tar ca 6000 att mappa och köra bilen i en bromsbänk ska in med min on några veckor har 1200 cc vipec pnp och typ blivit lovad 400 whp om turbon pallar med det. och självklart så ska det vara på e85 😀

Spooowiiie
      Deltagare

vipec pnp 14000 plugga in det kan du göra själv Ag:s i norrköping tar ca 6000 att mappa och köra bilen i en bromsbänk ska in med min on några veckor har 1200 cc vipec pnp och typ blivit lovad 400 whp om turbon pallar med det. och självklart så ska det vara på e85 😀

Låter jävligt spännande, du får informera mig om hur de går? Vilken turbo kör du på?

goffemannen
        Deltagare

Jag kör Link g4 pnp i min bil. Köpt det hos Motornord och installerade det själv. Skit enkelt. I med grundmappen som följer med. Bilen gick bra och sen mappade maxxtuning den på 4a timmar. Bilen gick kanon bra efter det. Jämt och fint på låg och höglast. Men jag har själv justerat en hel del efter mappnin för att få den att gå snålare på låglandet osv.

/ David J – Superior Media

Spooowiiie
          Deltagare

Jag kör Link g4 pnp i min bil. Köpt det hos Motornord och installerade det själv. Skit enkelt. I med grundmappen som följer med. Bilen gick bra och sen mappade maxxtuning den på 4a timmar. Bilen gick kanon bra efter det. Jämt och fint på låg och höglast. Men jag har själv justerat en hel del efter mappnin för att få den att gå snålare på låglandet osv.

/ David J – Superior Media

De ska jag kolla upp då, fick reda på att de tydligen går att köra E85 på ecutek, men frågan är vilket man tjänar mest på att köra med? Är de lätt att byta mellan mapparna på linket?

Visar 4 inlägg - 31 till 34 (av 34 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.